kilo's, kilo's en nog meer kilo's

hoi hoi

ik ben nu 26 weken en   1dag zwanger van de tweede ik ben nog maar 3 kilo aan gekomen maar ik moet zeggen het zit alleen in mijn buik want voor de rest ben ik nog het zelfde en bij me eerste zwangerschap was ik nog geen 9 kilo aan gekomen maar ik heb al wel laast dat ik niet meer kan bukkuen ik moet iedere keer op mijn knieen maar dat komt ook wel weer goed

groetjes gretske

hoi
ik ben nu 24 weken en 1 dag zwanger
ik ben 4 kilo aangekomen
dit is mijn 4e zwangerschap
bij de eerst ben ik 20 kilo aangekomen bij de 2e 10 kilo en bij de 3e 9 kilo
ik hoop ook dat ik nu niet zo veel aankom bij de eerste dus het meest toen intereseerde mij het ook niks ik dacht ik word toch dik dus wat maakt dat uit maar moest er ook heel veel moeite voor doen om het weer af te krijgen en bij de anderen hoefde ik er weinig voor te doen
ik ben nu veel sneller vol kan lang niet zo veel eten op dat scheelt ook wel

hier nog iemand met veel extra kilo's. mijn VK maakt zich er helemaal geen zorgen om. raar dat dat zo verschilt zeg.
ik heb wel periodes gehad dat ik heel erg aankwam en ook dat ik 4 weken op hetzelfde gewicht bleef. ik ben morgen 37 weken en ongeveer 24 kilo aangekomen.

ik heb twee weken geleden dus ook een extra zwangerschapsbroek gekocht, maat groter want andere zaten toch wel krap...

maar ik maak me er niet druk om, manlief beaamt dat ik wel een enorme rubensvrouw ben geworden, maar hij zegt er steeds bij lief, het is zwangerschapsdik en niet gewoon dik. ik heb een enorme kontpartij gekregen, maar geen vetrollen of zo. ook mijn bovenbenen zijn enorm geworden, ach straks gaat het er allemaal wel weer af.

ik eet gewoon gezond, het is volgens de VK gewoon hormonaal. en ik was voor de zwangerschap niet echt dik, dus wat extra's is niet erg volgens de VK. (was 65 kilo bij 1.75).

hoi

Het antwoord is een beetje laat maar hier is hij dan

Ik ben na de bevalling niet van zelf de kilos weer kwijtgeraakt De eerste 6 weken ga ik niet lijnen maar drink ik wel heel veel water Na de 6 weken ga ik aan de lijn Dan eet ik geen tussendoortjes meer Maar wel gewoon mijn brood en groente en blijf ik heel veel water drinken Naar een sportschool ga ik niet ik ren de hele dag al achter   mijn kinderen aan en ik breng mijn zoontje altijd lopend naar school Ik woon op drie hoog dus trap lopen doe ik genoeg In het begin kan ik soms wel drie kilo in een week afvallen maar op sommige punten sta ik echt een tijdje stil vooral de laatste 8 kilo gaan echt super langzaam Gelukkig kom ik niet zo snel meer aan en kan ik weer meer eten als ik op gewicht ben maar ik denk dat ik wel een half jaar bezig ben om op mijn eigen gewicht terug te komen

groetjes Corina (11w 5d)

quote: talla schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-12-2007 11:29:27'));

Hoi zwangeren,

Ik ben erg benieuwd hoeveel kilo's jullie op dit moment zijn aangekomen tijdens de zwangerschap.   Of aan het eind aangekomen waren.
Ikzelf ben nu bijna 21 weken zwanger en al ca. 17 kilo aangekomen. Ik kan ook alles eten. Mijn verloskundige vindt dit al erg veel en heeft me gewaarschuwd op te gaan letten. Met 10 weken kon ik mijn gewone kleding al niet meer aan en nu vrees ik dat ik ook van positiekleding een maat groter moet gaan aanschaffen.
Zelfs mijn vriend vindt me niet echt aantrekkelijk meer op dit moment.......
Eigenlijk vind ik dat ik niet zo moet zeuren en zijn natuurlijk veel ergere dingen...., maar toch houdt het me wel bezig.
Zijn er meer vrouwen of ben ik toch een uitzondering?

Hallo,

Net zoals jij ben ik ook al veel aangekomen. Ben nu 15 weken en 6,5 kilo aangekomen. In het begin echt tegen de misselijkheid op gegeten. At de hele dag door en echt niet alleen maar gezonde dingen!!! Ik denk dat we het gewoon moeten ondergaan en er in moeten berusten...... Na de zwangerschap keihard aan de slag!!!

Groetjes
Mirjam

Dat verhaal van griebelbaby komt me wel bekend voor! Ik ben zondag 35weken en 17kilo aangekomen. Ik heb ook echt een dikke kont gekregen, maar mijn armen, buik, rug dat is allemaal normaal gebleven dus ik hoop dat de kilo's er snel af zijn. Ik ben al ooit eerder op eigen kracht 20kilo afgevallen dus ben er van overtuigd dat ik dat nu ook weer kan.

Fijne zwangerschap nog allemaal!
Liefs Tineke

Hoi hoi

Ik ben nu 33 weken zwanger en 11 aangekomen, dus dat valt nog reuze mee. Er schreef iemand over dat misschien alles wat je eet naar je kindje gaat, ik weet niet of het echt zo is mar dat lijkt bij mij ook wel zo. Ik ben ook weer 200 gram afgevallen en eet eigenlijk veel meer want de baby is al een tijdje helemaal ingedaald en dus kan ik meer in mn maag kwijt.
Ach, wat maakt het nou ook allemaal uit! De een komt wat meer aan dan de ander, maar als we straks allemaal een mooi lief en gezond kindje hebben kon het niemand nog wat schelen!

Liefs Antoinet

Hoi
Ook ik kwam (kom) heel veel aan in een
zwangerschap!
Bij onze 1e kwam ik 32!kilo aan,en bij de 2e
25 kilo! En nu bij de 3e,tot nu toe bijna 20 kilo
en ik ben vandaag precies 35 weken!
Dus ik hoop dat ik die 32 niet meer zal halen dit keer!
Beetje opletten dan maar....
Alleen de 2e was bij mijn groot(4510&55cm) maar dat
komt niet van het vele aankomen of  veel snoepen
enz!
De 1e was 3620&50 cm en nu bij deze wordt er
geschat op 7.5/ 8 pond! Ik voel het vanzelf als ik aan
het bevallen ben hahahah!
Maak je niet te druk&geniet ervan!
Grtz An

Terug
Bovenaan