Kilo's kindjes

Hoi hoi

Donderdag moet ik met Ruben wegen, dus dan zal ik het jullie vertellen.

Groetjes van Mieke

Hoi cisgirl,

Ik geef Billy fv. is hier lekker prijzig. 10euro80 voor 400gr. Novalac.  Ik zat op een schema van 4x 210 of 5x 180. Nu is hij zwaar verkouden met een vieze slijmhoest. Spuugt veel vooral slijm. Sinds een paar dagen krijgt ie ook antibiotica. (zijn ze hier vlug mee)   Er zijn dagen geweest dat ie maar 430ml dronk! Gelukkig drinkt hij nu ca 750ml. Ook Ioannis van 2 heeft er last van, een rotvirus! Deze week heb ik heb voor het eerst met een lepeltje een beetje jus d orange gegeven, hij vind het maar raar... Het mocht van de kinderarts. Onze vorige kinderarts was heel streng met een schema en data wanneer welk fruit/groente soepen(complete recept) en als new parents volgden we het trouw... Ioannis heeft nu als ik niet streng  op z'n voeding let een moeilijke pijnlijke stoelgang. Al zou ie een glas olijfoliedrinken bij wijze van, dan nog nix simpels... Kleine Billy kijkt heel moeilijk en maakt veel theater soms, maar soms is het 'gewoon' soft.  Lekker onderwerp... Ioannis heeft 13mnd. bv gehad.( met 6mnd. ook pap/groente/fruit/en later ook rund.) Billy krijgt fv. omdat hij z'n 1ste week in het ziekenhuis lag (rochel bij het ademhalen heet in het Ned. iets van rvs ofzo virus) en ik lag 2dagen in m'n up op de kraamkliniek...
Ik ga nu naar de kleine want hij huilt...

Hoi,hoi,

Justin is 69 cm lang en weegt 8520 gram, hij is geboren op 13-11-2006. Ik sjouw me een breuk aan mijn kereltje maar verder is het een lieverd en altijd vrolijk!

Groetjes,

Puk

Hoi,
Isis (29-11-06) woog bij haar geboorte 3450gram en was 49 cm lang. Afgelopen donderdag woog ze 6120gram en 61 cm lang,
x Esther

Hoi,

Ben vandaag bij CB geweest en Daisy weegt nu 5930 kg. Lengte is nu niet gemeten.
En ja weer twee spuiten gehad, voorlopig de laatste.

Groetjes,

Mij en de kids

Oh, leuk dit!!!
Vorige week, Daan was toen 20 weken en woog 6667gr bij 63cm.

gr Anita

Jurian (20-12-2006) moest gisteren weer naar het CB. Ik was erg benieuwd hoe zwaar hij zou zijn want het is echt een lekker mollig mannetje! Hij  woog 7715 gram en is 65 cm lang.

Terug
Bovenaan