Hoi cisgirl,
Ik geef Billy fv. is hier lekker prijzig. 10euro80 voor 400gr. Novalac. Ik zat op een schema van 4x 210 of 5x 180. Nu is hij zwaar verkouden met een vieze slijmhoest. Spuugt veel vooral slijm. Sinds een paar dagen krijgt ie ook antibiotica. (zijn ze hier vlug mee) Er zijn dagen geweest dat ie maar 430ml dronk! Gelukkig drinkt hij nu ca 750ml. Ook Ioannis van 2 heeft er last van, een rotvirus! Deze week heb ik heb voor het eerst met een lepeltje een beetje jus d orange gegeven, hij vind het maar raar... Het mocht van de kinderarts. Onze vorige kinderarts was heel streng met een schema en data wanneer welk fruit/groente soepen(complete recept) en als new parents volgden we het trouw... Ioannis heeft nu als ik niet streng op z'n voeding let een moeilijke pijnlijke stoelgang. Al zou ie een glas olijfoliedrinken bij wijze van, dan nog nix simpels... Kleine Billy kijkt heel moeilijk en maakt veel theater soms, maar soms is het 'gewoon' soft. Lekker onderwerp... Ioannis heeft 13mnd. bv gehad.( met 6mnd. ook pap/groente/fruit/en later ook rund.) Billy krijgt fv. omdat hij z'n 1ste week in het ziekenhuis lag (rochel bij het ademhalen heet in het Ned. iets van rvs ofzo virus) en ik lag 2dagen in m'n up op de kraamkliniek...
Ik ga nu naar de kleine want hij huilt...