kilo's??

ik ben de 1e 2 zwangerschappen rond de 16 a 17 kilo aangekomen.
nu ben ik nog maar 2 kilo aangekomen! het gaat nu precies gelijk op met het boekje van onze 2e dochter! de eerste keer 2 kilo aangekomen en de 2e keer niks aangekomen! dan zou ik de komende keer wel iets meer aan moeten komen als ik het precies zo blijf doen!
ben benieuwd.
Liefs jenny

Hoi,

Ik ben nog niets aangekomen. Afgevallen zelfs. En dat terwijl ik niet veel heb overgegeven. Vooralsnog vind ik het prima. Bij de 1e was ik eerst 10 kg afgevallen en daarna kwam het er extra hard weer aan. Dat wordt in ieder geval aan het eind van het jaar hard werken om alles weer een beetje 'netjes' te krijgen, hahaha.

Groetjes,
Nelly.

Bij mij was het heel wisselend. Bij de eerste ben ik in 7,5 maanden heel wat aangekomen, maar toen hield ik behoorlijk wat vocht vast. Het scheelde dat ik dat ook vrij snel weer kwijt was. Ik weet niet eens meer hoeveel het was, maar in ieder geval over de 15 kilo.
Bij de twede was ik in 42 weken maar 9 kilo aangekomen. Ik moet ook zeggen dat ik dat er wel moeilijker af kreeg.
Nu bij de derde ben ik in 13 weken 2,3 kilo aangekomen. Ik vond het nog meevallen. Vooral als ik kijk naar die buik van mij. Ik denk dat straks eerst mijn buik binnen komt en na een poosje kom ik er achter aan.

Groetjes Claudia.

Ik ben 16 weken zwanger en nog geen gram aangekomen! In mijn 1e zwangerschap ben ik in 42 weken 20 kg aangekomen en bij de 2e, met bijna 42 weken, 14 kilo. Als ik er deze keer weer een paar minder dan in de vorige zwangerschap aankom, ben ik wel gelukkig ( heb nl. nog 4,5 kg zitten van de vorige keer...) Ik laat er trouwens niks om en ik durf het eigenlijk ook niet al te hard te roepen, dus hou ik er snel over op-hihi!
En dat de één meer aankomt dan de ander is wel eens vervelend, maar het allerbelangrijkste blijft toch een gezonde baby, nietwaar? Met een béétje doorzettingsvermogen en discipline (ahum, ontbreekt 't mij nog wel eens aan..) moet je al die kilo's er toch weer af kunnen krijgen na de bevalling! Ik vind: niet te veel bij stil staan en lekker blijven genieten!!

groetjes, Henrike (16 weken)

Hoihoi,

Bij de oudste 2 ben ik vlgs mij bij beide zo'n 15 kilo aangekomen ( weet het niet precies meer maar ben ze beide keren ook weer kwijt geraakt.)
Bij de derde ben ik 6 kilo gegroeid en was ik na de kraamweek zelfs 2 kilo lichter dan voor ik zwanger was. Uiteindelijk zelfs 6 kilo lichter!.
Nu bij de vierde  ben ik op dit moment nog 2 kilo lichter dan voor ik zwanger raakte, maar dat komt omdat ik aardig  afgevallen ben toen ik longontsteking had. Ik hoop uiteraard ook deze keer bescheiden aan te komen, maar ik maak me er niet druk om.
Ik zie het wel en wat er aan kan, kan er ook weer af!

Groetjes,

Suus

Ik ben precies nul kilo aangekomen. Niet overgegeven, wel lekker doorgegeten, niet gesnoept, wel misselijk geweest. Eerst viel ik een paar kilo af en zakten mijn broeken af, toen werd ik dikker rond mijn middel  en konden ze ook nog eens niet meer dicht. Ben nu dik 17 weken en weeg 61 kilo. Geen idee welke kant het opgaat, ik denk dat ik een groot kind ga krijgen, mijn man was 53 cm en bijna 5 kg, ikzelf 49 cm en ong. 4 kg. Dus ik ben benieuwd!

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Was in de eerste 12 weken 4 kilo aangekomen, toen schrok ik wel even. Mijn gewicht is altijd een issue bij mij en ik was net vorig jaar ruim 15 kilo afgevallen. Maar nu met bij 18 weken zit ik nog steeds op de 4 kilo. En als ik naar mijn buik kijk dan vind ik dat nog best meevallen. Maar ik hoop wel uiteindelijk onder de 100 te blijven... Weeg nu 88 dus dat zou moeten kunnen lukken hoop ik!

Groetjes, Irene

Hoi,

Ik weet eigenlijk niet hoeveel ik tot nu toe ben aangekomen. Ik ben de vorige 2 zwangerschappen veeeeeel aangekomen in totaal: ongeveer 18 kilo! Gelukkig gaat het er bij mij vrij gemakkelijk weer af na de bevalling. Het is alleen bij mij dus een enorm verchil. Ik weeg 'niet zwanger' 54 kilo..... dus als je dan naar ongeveer 72 kilo gaat is dat een GROOT verschil!
Ik zal morgenochtend eens op de weegschaal gaan staan, ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel er nu bij zit!

Groetjes, Michele (18+1)

Terug
Bovenaan