kilo's

Hoi allemaal,

Ik vroeg me af hoe jullie met de kilo's zitten. Ik ben nu 11,5 week maar nog geen gram aangekomen. Zelfs iets afgevallen.. en dat terwijl ik niet echt last heb gehad van misselijkheid (dus ook niet overgeven)
Dat maakt me wel weer een beetje onzeker want ik lees overal dat je wel 1 a 2 kilo aangekomen zou moeten zijn.. Hoe zit dat bij jullie?

groetjes, Renate

heey,

geen zorgen!!

ben bijna 14 weken zwanger en ben nu al ruim 2 kilo afgevallen. ik ben wel gigantisch misselijk geweest maar hoefde niet over te geven. maar ik heb ook geen echte honger. ik eet omdat het moet, dus alleen de nodige komen binnen bij mij.

de een is de ander niet. denk dat als we een maand of twee verder zijn, wij allemaal wel de nodige kilo`s aangekomen.

gr. mama van elmar

Hey, de kilo's is bij iedereen weer verschillend hoor, je hoeft je echt geen zorgen te maken als je nog niet groeit.

Ik ben tot nu toe ruim 3 kilo afgevallen.

Bij m'n vorige zwangerschap viel ik alleen maar af, was ik na de bevalling zelfs 8 kilo lichter als voor de zwangerschap. Zolang het kindje groeit is het niet erg. (en ik kan wel wat kilo's missen)

Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af!

Als je kindje straks gaat groeien kom je vanzelf aan.
En sommigen veel anderen weinig.
Het hangt ook sterk vanaf of je snel vocht vasthoud. of je darmen heel veel opstopping hebben. Je kindje weegt nu nog niet veel.. En het is vrij normaal dat je in het begin weinig tot niks aankomt.
Niet te druk maken. lekker genieten!

Liefs Jazzie

Heeey hoi allemaal!
Fijn om te weten dat het bij jullie ook zo gaat!

Als het je eerste is, en je leest weer dingen.. word je af en toe helemaal onzeker van.

Maar ja, komt allemaal zeker goed met ons!

Hallo iedereen,

Ook hier 2 kilo eraf ... eet veel minder dan gewoonlijk, wel de hele dag door kleinere dingetjes ... een banaan, een appel, een koekje, een boterham, ... maar mijn smaak is helemaal verandert, niets smaakt zoals het hoort, ben tot vorige week heel erg misselijk geweest, maar ook zonder dat het eruit kwam, nu gaat het gelukkig iets beter.

groetjes
Ans

12w en 5d zwanger van de derde.

Phoe.. nu wordt ik onzeker omdat ik al ruim 3kilo ben aangekomen (14wk).
Zijn er meer mensen die hier last van hebben. Ik ben niet groot en niet zwaar (bmi=21). Ik kan me voorstellen dat dat ook iets te maken heeft met het aantal kilo's dat je in het begin aankomt?!

Karin

Hey Karin,

Daar zou ik me niet al te druk over maken hoor.
Het is echt bij elke zwangerschap weer anders.

Bij onze oudste was ik 20 kilo aangekomen!!
En bij de 2e en 3e viel ik alleen maar af.

Dus er is echt niks van te zeggen.

Terug
Bovenaan