kilo's

Ik ben nu 11 weken zwanger. Door de misselijkheid en het overgeven eerst 4 kg afgevallen, maar inmiddels zit ik nog 1 kg onder mijn normale gewicht. Ik eet ook niet zo veel, omdat ik nog altijd misselijk ben en mijn smaak ook anders is. Zo lang je niet extreem overgeeft en geen vocht kan binnenhouden is het geen probleem. Je kindje zorgt als eerste dat het de nodige voedingsstoffen binnenkrijgt, daarna ben jij pas aan de beurt. Je gebruikt dan je reserves en daarom val je af. Bij mijn eerste ben ik eerst ook afgevallen en uiteindelijk 12 kg bijgekomen. Gemiddeld dus.

hoi

ik ben nu ruim 14 weken..en ik ben echt al 4 kilo aangekomen...
Maar dat was bij die andere 2 ook...dus ik weet dat het daarna weer goed kan komen...hahaha....
Vind het wel jammer..had graag slank in mijn zwangerschap gestaan, maar ik was helaas ook al een paar kilo gegroeid vooor dat ik zwanger was...
Maar goed...whatever..

oh blij te lezen dat er ook nog mensen aankomen.
Ik begon al  te twijfelen.
Hier ook met ruim 12 weken 4 kilo aangekomen.

ik was bij de eerste 30 kilo aangekomen. ik hoop dat dit me bespaard blijft. Ik was toen net gestopt met roken en had dus echte vreetbuien.

x pamma

Ik ben nu 15 weken zwanger maar ben al 6 juli aangekomen.... Ik heb in juni wel een curettage gehad en meteen weer zwanger geraakt dus misschien heeft  het er wel iets mee te maken dat ik al een halfjaar zwanger ben? ik hoop t! ;-)  
Ik let er nu wel een beetje op hoor, ik snoep minder dan tijdens de eerste spannende weken! Wil niet tonnetjerond worden namelijk.

Nou dan zal ik ook nog even m'n bijdrage leveren hier:

Ik ben 1 à 2 kg afgevallen. Heb nooit hoeven overgeven, maar door de misselijkheid ging ik gewoon minder eten en ook dronk ik geen vruchtensapjes meer maar vooral veel water.
Nu is m'n gewicht al weer een tijdje constant, en de misselijkheid is over, dus ik denk dat ik binnenkort ook wel ga beginnen met aankomen.

Bij m'n dochter was ik trouwens ook niet veel aangekomen, iets van 11-12 kg ofzo.

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 14 weken zwanger (ETA 8-4-2009)

Tot nu toe ongeveer 5 kilo (kan ook meer zijn heb afgelopen dagen niet meer op weegschaal gestaan) afgevallen, maar ja ben dan ook net gisteren thuis gekomen uit het ziekenhuis ivm uitdroging omdat ik helaas last had van overmatig zwangerschapsbraken. Heb dit mijn vorige zwangerschap ook gehad, alleen toen eerst 8 kilo afgevallen. Uiteindelijk dus maar 10 kilo aangekomen en na de bevalling zat ik binnen 2 weken op mijn oorspronkelijke gewicht en nog een aantal weken erna zat ik er lekker onder.

Eh... nou ja... ik sta zeer zelden op de weegschaal en was in de zomervakantie best een beetje geschrokken dat ik maar liefst 5 kilo zwaarder was dan het jaar ervoor (helemaal alleen zonder zwangerschap..., had overigens wel gemerkt dat alles strakker was gaan zitten), dus toen ik afgelopen week voor de 2e keer dit jaar op een weegschaal zou gaan staan vroeg ik me wel af wat het nu zou wezen....

Eerlijk gezegd moest ik erg lachen... ik ben maar liefst 200 gram aangekomen... zo goed als niks dus. Mijn gewicht is zich dus alleen maar aan het verplaatsen   (naar m'n borsten, hi hi!).

Terug
Bovenaan