kiloooo's :)

Netjes allemaal zeg!! Ik ben ook 14 kilo aangekomen... :S nog 5 weken te gaan.

Bedoelde ook dat het lastig is om je schoenen aan te krijgen ivm buik haha.

Merken jullie echt dat je vocht vasthoudt dan? mijn vingers zijn wel ietsje dikker.. en soms mijn enkels heel ietsje, maar verder niet...
 
Merk er niet veel van alleen s'avonds kan ik zien dat mijn voeten opgezet zijn. Zie je echt een randje van de sokken zitten.
Draag overigens nu heel veel mijn sportschoenen. Laarzen kan ik Geen hele dag oplopen ondanks dat er bijna geen hak onder zit en slippers wordt zo langzamerhand toch echt te koud.
Mijn vriend helpt mij soms wel met sokken en ondergoed pakken ligt in onderste lade van de kast en dat lukt niet altijd met pakken. Schoenen aan gaat redelijk ligt eraan hoeveel pijn ik heb op dat moment
 
Ik ben nu ongeveer 9 kilo aangekomen. Ik weeg altijd alleen bij de verloskundige maar laatst was ik in twee weken tijd 3 kilo aangekomen :-O Dus ik zo, als dat zo door gaat... maar ze zei, dan zal er de volgende x waarschijnlijk maar 1 kilo bij zijn. Dus ben benieuwt ik moet woensdag weer. Ik heb nog geen problemen met schoenen of laarzen aantrekken ik moet op mn werk ook nog de hele dag lopen en tillen dus dat houd me wel flexibel. Nog twee weekjes en een dag werken.
 
Hier ook 6 kg aangekomen en nog 6 weken te gaan! Schoenen, scheren en bukken met m'n handen plat op de grond geen enkel probleem, maar ik ben dan ook hypermobiel dus ik tel niet helemaal mee. Hihihi, meestal een belemmering maar nu toch weleens handig!
 
Ik moet nog 4 1/2 week.
Ben nu 8 kilo aangekomen eerst ging het zo langzaam komt ook door het nog steeds regelmatige overgeven maar gaat gelukkig al iets beter nu. De afgelopen 2 weken ging het snel zeker nu ik verlof heb. maar ja mijn kindje is ook niet zo groot dat scheelt ook natuurlijk en ik ben ook niet zo groot dus ben blij dat ik niet zo'n zware buik heb dan val ik om haha.
Het voorover bukken om bijvoorbeeld je glas drinken te pakken gaat bij mij nu voor het eerst moeizamer heb vaak mijn birkenstocks aan hoef ik niet veel moeite voor te doen haha.

Groetjes Esther
 
Ik ben nu ong 14 kilo aangekomen en ben nu 35+5..
We hebben gister de liggingsecho gehad. Ukkie lag mooi met het koppie naar beneden maar weer zo in elkaar gedoken en het gezicht naar achter in de placenta dat de vk helaas niet meer dan het hoofdje op kon meten. Weet dus niet op hoeveel de kleine word geschat.
In principe nu alleen nog controle en geen echo's meer. Over ff ruim 4 weken al uitgerekend:)
 
ik ben 15 kilo aangekomen ( tweelingzwangerschap) en het zit allemaal bij mn buik.groei helemaal naar voren, verder ben ik nergens aangekomen.
had in de zomer dikke enkels maar nu niet meer, schoenen gaan nog aan kan alleen nergens meer bij..toevallig gister in de v&dl zat ik ff op mn hurken maar kon me nergens aan optrekken, en kon echt niet omhoog komen, dus even moeders geroepen haha..slapen is ook geen pretje meer..
 
Lastig hoor met een tweeling hihi. Vind dat je het nog netjes doet met de kilo's! Vriendin van mij is ook zwanger van een tweeling en zij weegt toch wel ietsje meer... terwijl ze erg klein is!
Heb gelukkig nu ook geen dikke enkels, alleen bukken of iets oprapen wordt al lastiger hahaha.
 
Terug
Bovenaan