Kiloos erbij??

Even een vraagje...Ik ben zondag 20 weken zwanger en ben nog helemaal nix aangekomen, ben zelfs 2 kilo afgevallen....
Even wat extra info, ben 23 jaar, weeg al ongeveer een jaar rond de 70 kilo ( nu dus 68kilo) en het is mijn eerste kindje....

Hoe zit dit bij jullie>???Zijn jullie al aangekomen of is dit normaal??

Pien

Hoi Pien,

Dit hebben veel vrouwen in het begin van hun zwangerschap hoor, niks om je zorgen over te maken.
Ik ben zelf as vrijdag 18 weken zwanger en al 5 kilo afgevallen.
Bij de zwangerschap van m'n zoon ben ik in het begin ook aardig afgevallen en uiteindelijk toch nog 15 kg aangekomen!
Nu was m'n binkie ook 4540 gram en heb ik tijdens m'n zwangerschap alles gegeten waar ik trek in had, haha.

Misschien behoor je gewoon tot de vrouwen waarvan het kindje veel van hunzelf neemt.
Als je kindje het maar goed doet!

Geniet lekker van je zwangerschap!

groetjes
Cora

nou dames!

ik ben 25jr, 165cm 50kg, dit is mijn 2e kindje en ik woog gisteren nog 55,1kg dus...in ieder geval 5kg aangekomen.

Met mijn eerste zwangerschap was ik in totaal 16kg aangekomen, als het zo doorgaat denk ik dat dit ook zoiets wordt.
10kg was ik gelijk na bevalling kwijt en de overige 6kg ging in het loop van het eerste jaar eraf, ik heb er verder niets voor gedaan (gesport)

groet hilal
19w3d

Hallo allemaal,

IK ben nu 17 weken en ben in totaal 5 kilo aangekomen. Dit gaat gelijk op als met mijn vorige zwangerschappen en daar was ik een half jaar na de bevalling alle kilo's alweer kwijt......hoefde er ook niks voor te doen!

Groetjes Brechtje

Hallo allemaal,
ik ben ook eerst afgevallen omdat ik telkens na drie happen overal misselijk van werd. Nu heb ik dat wel wat beter onder controle, kleine beetjes eten verspreid over de dag helpt. Vergeleken met voor de zwangerschap ben ik nu denkik een kilo aangekomen.
Een leuk stukje om te lezen hierover vond ik dit artikeltje (hoop dat die link werkt):
Week by week, portrait of my pregnancy
Groetjes, Dolly

Hoi,

Ik ben bijna 16 weken zwanger en ben ook nog niet aangekomen.
Ook bij deze (2e) zwangerschap viel ik eerst af en ik was niet eens zo erg misselijk. Ik probeer te letten op wat ik eet (als ik chocola kan weerstaan dan doe ik dat) maar ik laat er in principe niets om staan en eet de hele dag door.
Uiteindelijk ben ik bij de eerste zwangerschap 12,5 tot 13 KG aangekomen en zat na een half jaar BV en slapeloze nachten onder mijn streefgewicht.
Geen probleem dus!

hoihoi,

ik ben nu 16 weken+1 zwanger, en tot nu toe ca 1,5 kilo aangekomen. Dat valt nog goed mee, tijdens de vorige zwangerschap waren dat er toch al wel een paar meer.
Toen was ik in totaal 17 kilo aangekomen. Na de bevalling was ik er 8 kwijt, over die andere 9 heb ik nog 9 maanden gedaan....
Maar nu, ik laat niets staan, eet waar ik zin heb, maar ik heb wel een drukke baan en een kindje van 1 jaar waar ik veel mee wandel etc. dus ik denk dat ik daardoor iets minder snel aankom...

x  romaty

Terug
Bovenaan