Kiloos erbij??

Ik ben nu 21 weken zwanger en tot nu ca. 3 kg aangekomen!! Tijdens mijn vorige zwangerschap waren dat er rond deze tijd "al" 5 kg, dus ik ben blij!!
Maar ik probeer ook iets minder te snoepen, en denk dat dat toch wel iets scheelt!!

oh, en ik ben 1.80 lang en ik woog voor ik zwanger was 60 kg (nu dus 63 kg).

x romaty

Hoi,

ik ben nu 24 weken zwanger en bij de controle van deze week bleek ik geen graam meer of minder te wegen dan de eerste weging! Wel is er tussendoor wat schommeling geweest, maar ben nu al tien weken stabiel van gewicht.
Volume overigens niet, duidelijk dikkere buik, logisch! Maar ook duidelijk minder kont en smaller in mijn gezicht!
Volgens mijn vk is dit helemaal niet erg, zeker omdat ik wat "voller" ben van mezelf, krijgt het kindje toch wel alles dat het nodig heeft!
Ik eet en drink wel anders nu, ik snoep minder en eet gezonder, ook drink ik minder thee met honing, maar meer groene thee en ben ik ook ineens (nog voor ik wist dat ik zwanger was) begonnen met melk drinken, vaak meer dan een halve liter per dag!
Neem wel voor de zekerheid nog vitamines extra, speciaal voor zwangere vrouwen, dan ben ik wel zeker dat het kindje daar geen tekort aan krijgt!

groetjes
Sas

Terug
Bovenaan