Kilootjes!!!

Vroeg me af hoe het bij jullie zit me de extra kilo's....Bij mijn vorige zwangerschappen ben ik allebei ruim 30 kilo aangekomen. Daar hoop ik dus nu echt niet op, maar ik zit met 9 weken al weer met 5 kilo erbij. En ik eet hetzelfde als normaal. Wie heeft dit ook?

Hoi,
ik was bij ons dochtertje 13 kilo aangekomen, heel erg netjes dus.
ben een kilo of 2 blijven hangen...na 3 jaar ging er dit niet meer af hoor, niet dat ik moeite deed ;)
ik ben een echte zoetekauw maar ik heb nu nog niet op de weegschaal gestaan, heb niet het gevoel dat ik al ben aangekomen, aan mijn kleding te merken.
ik kijk iedere dag in de spiegel (10 x) om mijn buikje te zien groeien maar nog niet echt iets te zien...ben ook pas 8 weken maar toch, kan niet wachten om met mijn buikje te showen, nu is het nog meer een vetrol!
alleen wat grotere borsten...dat mag wel zo blijven...hahahaha.

Hoi,
ik ben nu 12 weken zwanger en 1 kilo aangekomen. Ik let erg op met mijn eten en sport 3x per week.
Ik ben de vorige keer 35 kilo aangekomen en wil dit absoluut niet weer. Ik moet zeggen het sporten is soms een moetje hahaha, maar het werkt wel tot nu toe.
Ik ben benieuwd waar mijn teller eindigt bij 9 maanden.

Suc6

Ben bij de 1e 13 kilo aangekomen en bij de 2e 15 kilo. Ik was het snel weer kwijt. Borstvoeding heeft zeker geholpen. Ik sport niet. Weinig tijd voor omdat mijn man veel weg is. Ik heb het geluk dat ik een snelle stofwisseling heb. Ik eet heel veel en snoep ook geregeld. Ik ben nu nog niet aangekomen. Wel dikkere buik omdat de darmen omhoog geduwd worden.

Ik ben tot nu toe ruim 5 kilo afgevallen, dat komt er straks vast wel bij... Bij de eerste was ik 12 kilo aangekomen en dat na 9 dagen weer kwijt.. Bij de 2e ben ik door 12 weken bedrust en dan gewoon lekker snoepen en teveel eten 20 kilo aangekomen, die zitten er voor een heel groot gedeelte dus ook nu nog aan. Hoop dat het deze keer netjes blijft.. Mijn boezem is wel het eerste wat hard groeit, voor mij hoeft dat niet, want na elke zwangerschap is er een cup aangebleven... Volgende doel na de bevalling is iets van een borstverkleining en buikwandcorrectie ofzo, haahahah.

Ik ben nu 7weken 4dagen zwanger en ben 2kilo afgevallen tot nu toe.
Bij mn erste zwangerschap was ik 23 kilo aangekomen. Nou was dat op het laatst heel veel vocht, kwam 3kilo per week aan. Het was een hittegolf, hoop nu wel minder aan te komen. Gelukkig ga ik net voor de zomer bevallen.
Groetjes

Hoi,

Ik ben nu ruim 10 weken zwanger en ik ben 5 kilo gegroeid. Bij de eerste ben ik 36 kilo gegroeid, we zien wel. Kan mij er niet heel druk over maken, ik vind het belangrijker dat mijn kindje gezond is.

Ik ben met mijn eerste amper 10 kilo aangekomen. Bij mijn tweede ben ik na 30 weken niet meer op de weegschaal gaan staan, maar ik was toen zeker al 20 kilo aangekomen.
Nu zit ik in totale ontkenningsfase. Ik weet dat ik al zeker 10 kilo ben aangekomen, maar weeg niet meer. Maar ik eet gezond en snoep ook niet. Ik heb al wel een flinke buik.

Terug
Bovenaan