Kilootjes!!!

Bij mijn eerste ben ik vijf kilo aangekomen. Nu ben ik 9,5 week zwanger en alweer drie kilo afgevallen. Ik hoop juist nu iets meer aan te komen, want direct na de bevalling was ik al zoveel kwijt dat ik duizelig enzo was.

hoi hoi..

ik ben tot nu toe bijna 7 kilo afgevallen.. nou kan ik het wel hebben.. en moet eerlijk zeggen dat ik er ook wel een beetje tegenop zie om veel aan te komen... ben van mezelf al flink.. dit is mijn eerste zwangerschap dus we zullen het wel zien!

liefs

Hee dames,

Ja ik ben ook een flinke meid en de verloskundige heeft mij een consult met een diëtiste aangeraden en hier ga ik over 2 weken heen. Het zou het best zijn als ik niets of hooguit 5 kilo aankom tijdens de zwangerschap.
Dat wordt dus het streven, maar ja, de baby is zo gek op snickers!!! Haha dat is een grapje hoor, dus niet gelijk vertellen dat dat slecht is enzo, dat weet ik!!
Alles voor de baby!!! Dus ook slablaadjes enzo. Hmmmmm...

Blij om te leven dat ik niet de enige ben. Ik ben in maart gestopt met roken en 15kg aangekomen terwijl ik al de nodige kilo's overgewicht had. Nu zijn er 3 bijgekomen. Morgen ben ik 11 weken. Mijn buik was dus al dik, ik heb er zelfs twee: een boven en een beneden... :( Die is nu echter aan het vervormen: het begint meer een geheel te worden doordat mijn darmen naar boven zijn geschoven. Maag ook volgens mij. Mijn god, ik kan me niet eens meer fatsoenlijk bukken zonder ademnood te krijgen! Ik voel me net een oud wijf.
Vervelende is dat ik mn buik nog niet trots durf te laten zien daar ik weet dat het spekrol is en nog geen baby....

Ik maak nu ook al een beetje zorgen! Ik ben nu bijna 12 weken en al bijna 3 kilo aangekomen. Tijdens mijn eerste zwangerschap eindigde de teller op 32 kilo erbij, dat wil ik dus echt niet meer. Uiteindelijk heb ik dat er allemaal afgekregen door te sporten en te lijnen maar dat kostte me wel veel moeite. Nu moet ik ook zeggen dat ik steeds enorm veel zin heb om te eten, echt moeilijk om me in te houden. We zien wel weer waar het schip strand...

Terug
Bovenaan