Kilo's vliegen eraan

Hay meid,

Ik schommelde altijd tussen de 67 en 70. Ik ben nu 6 kilo aangekomen. Ben nu over de helft dus dat valt volgens mij wel mee. Kan me voorstellen dat het vervelend is.................

liefs
 
Ik ben nu 6 kilo aangekomen en dat zullen er straks veel meer worden maar ik zie het allemaal wel, ik ben op de helft en voor mij doen vind ik die 6 kilo nog meevallen ik heb nogal aanleg om snel aan te komen.

Ik ben wel een snoepkont en nu helemaal verslaafd aan stamppotten dus ik eet veel aardappels ook lekkere dik makers maar ik geniet er lekker van.
Straks zodra het weer kan lekker sporten en ik woon op het hoogste puntje van Arnhem dus veel bulten lopen hier dus kom maar op!!!!
 
Hoi

Het valt me allemaal nog mee. Ik was ook altijd zo rond de 67 en 70 kilo (op goeie dagen 65, Haha).
Ben nu bijna 20 weken en 2 kilo aangekomen. Vraag me af of dat niet wat weinig is. Keb ook bijna geen buik.....naja we gaan het allemaal wel zien vandaag (eindelijk die langverwachte echo:) )
 
ben nu 22 weken, met de 20 weken ben was ik 7 kilo aangekomen. maak me wel lichtelijk zorgen. maar eet gewoon volgens de schijf van vijf, fiets nog naar t werk en sport 1 a 2 keer in de week. voor de zwangerschap sportte ik vaak 2 a 3 keer in de week en was ik eigenlijk altijd proberen te lijnen dus ik at veel minder, maar woog wel 80 kilo. ik ben overtuigd dat het straks goed komt... probeer me er niet te veel mee bezig te houden, maar dat blijft moeilijk he! zeker nu die buik voor me uit blijft groeien... :)
 
Terug
Bovenaan