Kilo's vliegen eraf!

Voor de dames die net als mij stevig bij zijn gekomen tijdens de zwangerschap.

Bij mij vliegt het er vanaf. Morgen is de kleine man net een weekje oud, en ben al bijna 11 kg kwijt, waarvan 8 met de bevalling.

Borstvoeding en veel drinken en veel fruit helpt!!!!

succes

Heerlijk!!
Ik kon na 2 weken alweer mijn oude jeans aan en dat terwijl ik een tweeling heb gedragen! Was ook superblij dat ik 'maar' 18 kilo erbij had, want dat was bij de 1e wel anders =)

nou helaas bij mij gaan ze niet zo hard eraf...
ik heb nog mega veel vocht (ook nog steeds een hoge bloeddruk.... helaas)
pas mn oude broeken echt nog niet.... bjorn is nu 2 weken..

maare toppie zeg dat dat bij jullie zo snel gaat!!!!!
wat een heerlijk gevoel he

Hier ook alweer 12 kg kwijt.was er 20 aangekomen.pas nog niet in mn spijkerbroeken.maar sommige rokjes en jurkjes gaat al goed.hoop dat mn broeken weer gaan passen.buikje is ook al aardig weg.zit nog meer op mn billen en heupen
liefs jootje

Oh wat een heerlijk vooruitzicht, mijn eigen jeans weer aan! Ik kijk daar ongeveer net zo naar uit als de leden van Expeditie Robinson naar een fatsoenlijke maaltijd...
Ik ben zo'n 20-25 kg aangekomen, waarvan ook veel vocht. Hoop dat ik het straks in no time kwijt ben, maar dat hoeft dus niet perse zo te zijn, als ik Marijke's bericht lees...

Nou ja, heb mezelf al wel streng toegesproken dat ik straks gezond ga eten en niet meer snoepen. Niet dat ik me nu te barsten eet, vind het eigenlijk wel meevallen, maar ik heb nu wel wat meer behoefte aan troostvoer af en toe ;-)

Nou ik wordt helemaal jaloers :( Ben uiteraard al afgevallen ,maar heb geen iedee hoeveel, weet niet eens hoeveel ik precies bijgekomen ben.,wel teveel naar mijn iedee.Heb me nauwelijks gewogen bij de vk en mijn weegschaal thuis is stuk.Uti ervaring weet ik dat het bij mij altijd een tijdje duurt en ik mag hopen dat ik straks nog in m,n oude broeken pas.Mijn vriend vindt Noah de knapste baby van ze alle drie,maar ik kan je melden dat deze mama er na drie kinderen niet mooier op geworden is...zucht.....en die standaard zin,maar je hebt er wel iets moois voor terug gekregen die kan ik bijna niet meer horen! ;) het is wel zo,maar ik ben en blijf toch een vrouw en ben toch ook wel een beetje ijdel. Ach ja, 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren zeggen ze.

Terug
Bovenaan