Kilo's vliegen eraf!

ik ben vorige week zaterdag bevallen en ben vandaag weer voor het eerst op de weegschaal geweest. ben nu alweer 10 kilo kwijt van de 15 dus dat moet wel goedkomen.

bij mijn eerste ging het niet zo snel of ja eigelijk wel toen was ik de dag na de bevalling al 9 kilo kwijt maar was er ook 25 aangekomen.

Hier 10 van de 19, ik was zelfs van de week een halve kilo bijgekomen, toen dacht ik he dat is niet de bedoeling.
Ik ben overgestapt op kolven en heb het idee dat dat niet de zelfde invloed heeft als bv.
Ach we zullen zien.

Hahaha... we blijven vrouwen he!

@do, ik kan me voorstellen dat je het een enorme dooddoener vindt als mensen zeggen dat je er iets moois voor terug hebt gekregen... natuurlijk IS dat ook zo, maar je wilt zelf ook graag 'jezelf' weer een beetje terug, kan ik me zo voorstellen.

Ik kijk daar ook echt weer naar uit hoor, alhoewel ik me er op instel dat je nooit meer helemaal 'de oude' wordt. Ik ben niet extreem ijdel, maar vind het wel belangrijk om me goed en vrouwelijk te voelen, ik kijk daarom ook weer zooo uit naar normale kleren en op hakken lopen enzo... Heb mijn vent ook al gewaarschuwd dat als ik te lang na de bevalling nog 'slonzig' blijf, hij er echt wat van moet zeggen (op een positieve manier natuurlijk). Ik hou gewoon niet van die vrouwen die er een half jaar na hun bevalling nog volledig uitgewoond uitzien, nog half in positiekleding lopen met sliertig haar, etc.

Hoop niet dat ik nu mensen tegen het verkeerde been schop, soms is het wellicht ook niet anders, maar ik snak echt weer naar mijn vrouwelijke/elegante ik, in ruil voor de gestrande walvis die ik me nu soms voel ;-)

Ben benieuwd hoe snel het afvallen straks gaat, maar ik hou er rekening mee dat het wel een paar maanden zal duren voor ik alles weer kwijt ben. Dat geeft ook niet.

Oh, enne, nog een dooddoener: geniet nog maar even van de rust.... die kan ik echt niet meer horen!

Nou doehoei!

Ja!! Die ..''geniet nog maar even van de rust''... kan ik ook niet meer horen!!!!!! Ik zit al een jaar lang thuis en heb rust en tijd genoeg voor mezelf gehad!!

@Do, kan jou ook begrijpen dat het niet leuk is om die standaard zin.. 'maar je hebt er wel iets moois voor terug gekregen'... niet meer kan horen! Dat is gewoon vervelend! Tuurlijk weet je dat zelf ook wel, maar het is ook logisch dat je jezelf weer een beetje terug wil!

Fijn dat al die kilo's eraf vliegen he. Ik was15 aangekomen en dag na bevalling 10 kg kwijt. Ik pas niet alles, maar het grootste deel weer wel.
Hoop dat mijn buik niet zo flubberig blijft (verschrikkelijk zeg, geen gezicht), maar ook logisch na een tweeling zwangerschap.

Hey mamamar, die flubberbuik heb ik ook nog (ze zijn nu bijna 6 weken).. Heb wel een strakke band om en het wordt minder, maar hoop idd dat ie straks helemaal weg is! Maar is ook wel logisch, onze buiken zijn nog wat extra opgerekt geweest ;-)

hey mamamar en myrthe
ik had geen tweeling maar wel een big boy van ruim 10 pond en (zoals ze in het zh zeiden) erg veel vruchtwater.
dus ik was op t einde TOP zwaar.
iedereen vroeg dan ook aan mij of ik een tweeling kreeg of zelfs 3?????

myrthe, je zegt dat je een strakke band om hebt?
wat voor iets is dat?
ze hebben wel van die ballybands (ofzoiets) maar die vind ik wel ERRUUUGGG prijzig.

Hoi,

Ik was 10 dgn na de bevalling van Seth en Noor 6kg lichter dan voor mijn zwangerschap! Daar is het ook bij gebleven hoor, van mij mogen er nog wel 10 af....Alleen die buik!! Het is alleen nog maar uitgelubberd vel, met rode strepen. Ik durf denk ik nooit meer een bikini aan.

Seth is trouwens ziek en Noor begint ook te piepen. Vanmiddag maar even naar de dokter!

Terug
Bovenaan