Hahaha... we blijven vrouwen he!
@do, ik kan me voorstellen dat je het een enorme dooddoener vindt als mensen zeggen dat je er iets moois voor terug hebt gekregen... natuurlijk IS dat ook zo, maar je wilt zelf ook graag 'jezelf' weer een beetje terug, kan ik me zo voorstellen.
Ik kijk daar ook echt weer naar uit hoor, alhoewel ik me er op instel dat je nooit meer helemaal 'de oude' wordt. Ik ben niet extreem ijdel, maar vind het wel belangrijk om me goed en vrouwelijk te voelen, ik kijk daarom ook weer zooo uit naar normale kleren en op hakken lopen enzo... Heb mijn vent ook al gewaarschuwd dat als ik te lang na de bevalling nog 'slonzig' blijf, hij er echt wat van moet zeggen (op een positieve manier natuurlijk). Ik hou gewoon niet van die vrouwen die er een half jaar na hun bevalling nog volledig uitgewoond uitzien, nog half in positiekleding lopen met sliertig haar, etc.
Hoop niet dat ik nu mensen tegen het verkeerde been schop, soms is het wellicht ook niet anders, maar ik snak echt weer naar mijn vrouwelijke/elegante ik, in ruil voor de gestrande walvis die ik me nu soms voel ;-)
Ben benieuwd hoe snel het afvallen straks gaat, maar ik hou er rekening mee dat het wel een paar maanden zal duren voor ik alles weer kwijt ben. Dat geeft ook niet.
Oh, enne, nog een dooddoener: geniet nog maar even van de rust.... die kan ik echt niet meer horen!
Nou doehoei!