Kilo's...

Helaas hoor ik ook na deze zwangerschap niet tot de vrouwen die binnen een maand alweer op hun oude gewicht zitten en die al hun oude kleren weer passen :-( . Het afvallen gaat deze keer gelukkig wel wat sneller dan de vorige keren. Was deze keer ook wel wat minder aangekomen, maar nog steeds 20 kilo. Daar is er na een maand ruim 13 van af. Omdat ik bv geef, mag ik niet lijnen, maar tot nu ben ik bijna elke dag weer iets lichter dan de dag ervoor en heb goede hoop dat het deze keer niet 9 maanden duurt voor ik mijn oude broeken weer pas.
Binnenkort ook maar beginnen met sporten, moet alleen nog even moed verzamelen...
Hoe zit het met jullie? Alle kilo's alweer kwijt?
 
UPS, sorry, maareh, ik weeg nu al minder dan voor de zwangerschap ;)

Maar dat komt omdat ik in de zwangerschap ben afgevallen....in totaal was ik maar ca 7 kilo aangekomen en mn kindje woog 4850...

Des al niet te min weeg ik nog te veel,(ca 87) hahaha dus moet ik wel degelijk oppassen en na de BV-tijd ook weer gaan proberen aftevallen.

En dat terwijl we de herfst en kersttijd te gemoed gaan, OOOOOH dat wordt moeilijk hihi
 
Ik ben ook 20 kg aangekomen, en ben er nu zo'n 13 kwijt. Ook ik geef bv, dus geen dieet, maar ik ga binnenkort wel weer beginnen met hardlopen, hopelijk vliegen de resterende kilo's er dan af. En anders ga ik het Dukan dieet doen nadat ik klaar ben met de bv :).
 
Ik was zo'n 14 kilo aangekomen en moet nu nog zo'n 5 kwijt om op m'n oude gewicht te komen. En dan de rest nog, want was eigenlijk al wat te zwaar.
Ik geef geen BV en ben daarom al met SonjaBakker begonnen. Alleen is er nog niks af... Maarja, gewoon volhouden :)
 
Ik was na 2 weken m'n zwangerschapskilo's kwijt. Momenteel geef ik bv en net als bij mamavanbijna3 gaan de kilo's er heel langzaam af.
Mijn probleem is meer dat ik nog best een buik hebt. Ik heb binnen iets meer dan een jaar 2 kinderen gerkegen (bij elkaar 4 kinderen waarvan de oudste nog 4 jaar is) en dat heeft toch een flink spoor achter gelaten, zeker mijn buikspieren. Straks flink aan de slag dus.
 
Hallo,

Ben lichter dan voor de zwangerschap, kon de dag van de bevalling mijn gewone kleding al weer aan. En mag nu winkelen voor een maatje kleiner.
Doe het dieet van Yvonne Lemmers, dat is ideaal, geen honger dus goed vol te houden en de kilootjes vliegen eraf. Ben nu 2 weken bezig en al drie kilo kwijt.
Moet nog wel weer met sporten beginnen om de boel weer wat strakker te krijgen. Maar ik ben bevallen van ons derde kindje dus en bikini zal ik wel niet meer aan doen.

Groetjes
 
ik ben 30 kilo aangekomen en mijn dochter is nu 6 weken en ik ben 20 kilo kwijt, ik geen geen borstvoeding dus ik ben op mijn eten gaan letten.
sochtends een bak yogurt met musli tussen de middag bruin brood en savonds gewoon eten wat de pot schaft ;-). En verder niet snoepen !!
 
Terug
Bovenaan