Kilo's...

Ik heb geen idee hoeveel ik ben aangekomen maar pas mijn broeken nog niet, een enkele. Ik krijg ze niet dicht nu ruim 6 weken na de bevalling. Maar dit was de derde dus zal wellicht wat langer duren voordat ik mijn kleding weer pas. Bij de andere twee kon ik vrij snel weer in mijn eigen kleding maar ben wel vergeten na hoeveel weken. Nog even geduld hebben dus en een beetje letten op wat ik eet en flink aan de wandel met de kinderwagen als het mooi weer is. Als ik eenmaal weer aan het werk ben loop ik weer meer dan me lief is dus dan zal het er wel weer af gaan.
 
Hallo dames,
Ik was binnen 2 weken weer op mn oude gewicht maar heb erna zo lekker gegeten van alles wat weer mag dat ik weer 3,5 kilo aankwam dat moet er nu weer af helaas... omdat ik bv geef mag ik niet lijnen maar gelukkig mag ik wel niet snoepen hahaha enne ja je figuur verandert altijd nadat je moeder bent geworden maar ik draag echt nog wel bikini's ook al heb ik er nu 7. Je hoeft niet perfect eruit te zien!! En als je niet te dik bent kan een bikini prima ook al heb ik zwangerschapsstrepen om mn buik
 
Terug
Bovenaan