Kilo's?!?!

Hey dames,

Was even benieuwd hoe het met jullie kilo's gaat:)
Vandaag bij de vk weer gewogen en ben in totaal 11.3 kilo aangekomen. Ben nu 29.5 weken!
Het zit vooral aan mijn buik:) en iets aan de bovenbenen.
En bij jullie?

Liefs Danielle

Ik ben totaal 4,9 kilo aangekomen en ja zonder 1 er voor ;-) heb nu ook nog alleen een buik en verder niets wel enorm anders dan bij mijn dochter want toen was ik net een kamerolifant......Ben vandaag 27 wk volgende week weer controle bij de vk.

Ik ben ong. 11 a 12 kg aangekomen. Uiteraard op mijn buik maar volgens mij is alles wat voller geworden. @Kolnkit dat is weinig.. maar ik zo vrij zijn te vragen of je wat steviger van jezelf bent? Omdat er gezegd word dat je gemiddeld toch 12 kg aankomt in een zwangerschap puur al aan kindje, extra bloed, vruchtwate,r extra vet enz.

Ik ben ook nog maar 4.5 kg, misschien inmiddles 5 kg. aangekomen deze zwangerschap. Ik ben nu bijna 28 weken. Bij mijn eerste ben ik meer dan 20 kg. aangekomen en was ik lichter van te voren. De laatste 10 kg van mijn vorige zwangerschap zat er nu nog aan. Ik hou er nu wel rekening mee wat ik eet. Eet nu heel gezond, dus ik ben er blij mee, haha! En de verloskundige is ook tervreden, de baby groeit goed!

Liefs Marie

Ik ben ook al 11 kilo aangekomen en ben nu 27 weken.... Vooral mijn buik, ik heb nu al meer buik dan op het einde van mijn eerste kindje.... Maar zie het ook op mijn billen....:-(
Gelukkig nog niet in mijn gezicht!
Ik ben vooral in maand 3 en 4 veel aangekomen, mijn schildklier was toen helemaal gestopt met werken, dus vreselijke obstipatie en flink aangekomen. Nu heb ik medicijnen en komen de pondjes er langzaam aan gewoon bij...dat hoort er nou eenmaal bij!
Ik moet zeggen dat ik normaal op een verjaardag of op visite nooit gebak nam en er altijd wel een beetje om denk...Maar nu neem ik toch meestal wel dat gebakje en geniet ik er ook echt van :).
Hebben jullie andere eetgewoontes sinds je zwanger bent?

Ik zit nu op zo'n 8 kilo (week 26).
Gelukkig is het allemaal buik, althans is heb nog een taille! Benen zijn wel wat dikker, maar ik mag niet klagen (ookal doe ik dat natuurlijk wel)

ik probeer gewoon hetzelfde te blijven eten, maar ik merk wel dat ik meer energie nodig heb om de dag beetje goed door te komen.

Ik zit nu op ongeveer 10 kilo 28 w 3dagen.
Bij mij zit het ook echt alleen bij mijn buik en borsten.
Ik pas zelfs mijn skinny jeans nog hahah ( ze gaan alleen niet meer dicht).
Ik heb wel een hele flinke buik hoor mijn buik is nu net zo groot als toen ik ging bevallen van mijn zoon 4 jaar geleden. Ik ben vanaf 5 maanden t/m nu de meeste kilo's aangekomen.

Ik ben dus erg benieuwd wat de eindstand zal zijn.
(Hoop dat het mee zal vallen).

Groetjessss Mar

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap zoveel gegeten dat ik 25 kilo aan was gekomen en dat wilde ik nu niet weer.
Voor dez zwangerschap ben ik 18 kilo afgevallen en woog ik 79 kilo.
Ik wilde dat nu voorkomen en met behulp van mijn dieetiste heb ik een voedings patroon met erg veel fruit en gezond eten en dat snaaien van de vorige zwangerschap doe ik nu niet.
Natuurlijk daar bij niet vergeten dat ik de eerste 12 wk behoorlijk gespuugt heb en ik ook nog eens 4 kilo verloren ben........
Onze baby groeit ook goed en mijn buik is redelijk bescheiden al zeg ik het zelf.
De vk was de laaatste controle tevreden.

Terug
Bovenaan