Kilo's?!?!

Hoii

Ook ik ben ongeveer 10 kilo gegroeid in 28 weekjes tijd. Ik vind mezelf ook niet overdreven "dik"
Het zit voornamelijk in mn buik en heb wat meer rondingen gekregen. Maar heb op zich nog wel steeds mn eigen figuur.
Word er wel enorm flauw van dat mensen er de hele dagen over lopen te zeuren....Je groeit goed he? weet je zeker dat het maar 1 is? GRRRR!!
Ik ben niet dik! Ik ben ZWANGER!! en ja dat groeien hoort daar bij...toch?

lfs Esther

Ik ben heeeeeel veeeeel aangekomen in een jaar tijd... Maar dat komt omdat ik voor de zwangerschap op 49 kilo zat en nu bjna 70... Dit omdat ik gewoon te licht was... Voorheen was ik altijd rond de 60kilo dus ik zit nu goed met mijn gewicht. Hoop dat ik na de bevalling niet terug van naar 50kilo, maar als da wel zo is kan ik daar dan niks aan doen. Eet als een volwassen kerel en mankeer niks aan schildklier. Ik ben dus niet bang om niet terug te komen op mijn normale figuur. Ik hoop alleen dat ik niet zwaarder wordt dan 75kilo. Dit ivm met mijn bekken en heupen(problematiek)... Alle dames succes met de kilo's

Xxx

Bij mij staat de teller op 8,5 kg, ik ben hier zelf erg blij mee ik had gedacht dat er meer aan zou komen, maar ja we zijn er nog niet. Het zal ook niet helpen dat ik zo nu en dan toch even naar het toilet moet hollen voor een spuugsessie verder ben ik 's avonds zo moe dat er aanzienlijk minder wordt gesnaaid. ben nu 29w+4 dus nog genoeg tijd om op het gemiddelde te komen!!

groet Froukje

Ik ben 8 kilo aangekomen en morgen 29 weken.
Bij mij zit het ook allemaal in mijn buik en ook wel in mijn borsten, ben bijna 3 cupmaten gegroeid. Lijkt wel of ik mijn oude borsten weer terug heb (borstverkleining gehad :))
Wel leuk om te lezen hoe het bij iedereen gaat.

Groetjes Kim

ik ben tot nu toe zo ongeveer 7 kilo aangekomen. ben nu 27 weken en 4 dagen zwanger. Al moet ik wel zeggen dat ik in het begin heel veel gespuugd heb en dat ik nog een kleine week in het ziekenhuis heb gelegen vanwege een nierbek ontsteking en dat bij elkaar wel ruim 8 kilo was afgevallen. dus toen ik 2 weken geleden bij de vk op de weegschaal moest schrok ik me wel dood omdat ik toen ineens een stuk zwaarder woog. ( maar volgens mijn vk mag je de kilo's die je eerste bent afgevallen en er weer bijgekomen zijn niet meetellen kwa kilo's die je in totaal aankomt tijdens de zwangerschap.

groetjes debora

wowwww...

hahaha ik zit even bij jullie te gluren ! Ik ben zelf pas in Januari uitgrekend maar ben zelf al 14 kilo aangekomen hahaha.. Ik eet niet meer , denk eerder minder ( eetlust is verdwenen , moet mezelf beetje dwingen) , en ben eigenlijk altijd erg slank geweest.... dus waar zal het aan liggen????

Julie allemaal veel succes verder!!

Terug
Bovenaan