kilo's

Hoi, 12 w 4 d en nog niks aangekomen. vanochtend weer eens op de weegschaal en bijna een kilo lichter. niet echt misselijk, eet gewoon, maar heb wel minder trek in zoet (normaal snoep ik vrij veel). Heb ook nog geen buikje, ook al is het de tweede. Bij de eerste droeg ik tot 6 maanden mijn eigen broeken.
Ik vind het prima zo!

Ik was 3 kilo afgevallen, niet omdat ik misselijk ben, maar vooral omdat ik 's avonds bijna niets meer eet, ik ben dan zo moe dat ik in slaap val hahaha. Nu denk ik dat ik wel weer wat aangekomen ben, maar hoeveel weet ik niet, ik eet zo nu en dan wel weer wat meer dan de eerste 3 maanden...Maar ik pas nog prima in m'n kleren. Mijn buik zit nu hoofdzakelijk bovenin, had ik bij de 1e ook.

Ik ben nu 15 weken en drie dagen en zit op de min drie kilo. Tijdens mijn eerste zwangerschap was er veel meer af, dus ik ben wel erg tevreden. Alle roomboter en volle melk doen dus toch hun werk. Net als glitterblondie ben ik veel te licht voor mijn lengte, dus ik hoop dat ik snel aan ga komen. Mijn buik is wel al ronder. Bij de eerste heb ik een deel van mijn eigen kleding tot het eind aan toe kunnen dragen. Ik ben ruim 1.80 m dus een kindje heeft bij mij de ruimte tussen heupen en ribben in. Sommige collega's (een bedrijf van 1500 man) is het de vorige keer niet eens opgevallen dat ik zwanger was.

Terug
Bovenaan