Kilo's

Hoi dames.

Hoe gaat het bij jullie met de kilo's?

Door alle stress (door de reflux van Finn en op het werk) val ik erg af.
Nu zullen sommige dames denken, fijn toch als je zo afvalt! Maar ik ben er niet zo blij mee.
Ik ben van mezelf al vrij slank.
Nu heb ik gisteren mijn BMI weer uitgerekend en zit op het randje van gezond gewicht/ ondergewicht. (1.83-62 kg)
Mijn broeken zakken weer van mijn kont (nou ja waar mijn kont hoort te zitten) en truitjes zitten ook niet mooi.

Hoop dat ik snel in rustiger vaarwater kom want dit is ook niet fijn.

Hoop dat de meiden met "te" veel kilo's snel weer op een fijn gewicht komen die jullie zelf fijn vinden.

Liefs Daan

Vervelend dat je zo veel afvalt. Je voelt je nog wel goed? Niet duizelig en zo?

Hier nog 1,5 kilo en dan ben ik weer op mijn oude gewicht. Nu hopen dat het buikvel nog iets bijtrekt dan, ben ik helemaal blij!

Ja hier iemand die dan wel jaloers is hoor...
Ik geef volledige BV maar ben nog geen kilo afgevallen daardoor en heb echt nog flink wat kilo's te veel...
Nou zit ik met een dillemma...
Ik zou eigenlijk dolgraag nog BV blijven geven...maar ik wil ook ontzettend graag wat kilo's kwijt...
Kan ik nou wel of niet lijnen met BV en waarom?
De zomer komt eraan en ik pas echt NIKS meer...maar wil ook geen grotere maat gaan kopen...want daar heb ik dan straks niks meer aan...
Want jij geeft ook BV en bent wel al zo veel afgevallen en dat kon toch ook geen kwaad voor de BV?

Misschien dat ik dan stop met de BV als Bodhi 4 maanden is...want ik ben straks niet gelukkig als mijn winterjas uit moet op straat....

Ik vind t voor jou wel rot hoor Daan, zeker omdat het door de stress komt!!
Ik ben ook wel heel erg druk en heb wat stress, maar dat helpt bij mij ook niks...Ik heb de hele dag wel echt honger en geef daar dan nu nog wel aan toe...vooral gezonde dingen eet ik. Veel boterhammen en fruit...maar wel wat te veel volgens mijn weegschaal :)

XXXX

Ik ben op 3kilo na weer op mijn oude gewicht van voor de oudste. Maar ook ik moet oppassen dat ik niet op ondergewicht kom door alle stress... Ik val pas af nadat de stress weg is. En gewicht voor ik zwanger raakte van jesly was 46kg met een lengte van 1,74. Dus we zien wel over een jaar hoe het is met mijn gewicht:) mijn buik is al strak gelukkig, nu nog mijn heupen terug in model en mijn bovenbenen slanker.

X

Om op mijn oude gewicht te komen moet er eigenlijk nog 2,5 kilo af.
Maar ik heb zo iets van als die paar kilo er niet af gaat vind ik het ook goed. Ik ben nou eenmaal wel zwanger geweest denk ik dan maar. Wel ben ik 1 maat groter gegaan. Maar dat komt meer omdat ik erg brede heupen heb. Voordat ik zwanger raakte zaten sommige broeken niet lekker omdat ze of te groot of te klein waren. En ik bij een grotere altijd een riem om moest en dat vind ik echt niet lekker zitten. Daar heb ik nu gelukkig geen last meer van.

@ daan wel erg vervelend dat je zo veel afvalt. Weet ook niet wat je er zo snel aan kan doen.
Hoor voor je dat je niet te veel afvalt meer want dat lijkt me niet echt heel fijn.

Liefs debora

Hej Daan,

Kan me voorstellen dat het voor jou enorm vervelend is! Is een dieëtiste misschien een idee?
Zij kan jou misschien tips geven om weer wat aan te komen of om je gewicht wat meer vast te houden.

Ik wil er zelf nog wel graag 10 kilo af hebben. Ookal mag ik nu ook nog niet klagen hoor. Heb vrijdag in het zwembad wel anders gezien ;-)

Hoe is het afgelopen week gegaan met finn zn reflux?

xxx

Hoi Daan,

vervelend dat je zo afvalt. Misschien is een dietiste inderdaad een goed idee, ook al moet je dat tegenwoordig voor een deel zelfbetalen (ligt aan je verzekering). Heeft bij mij enorm geholpen.

Hier precies andersom, door stress ga ik eten en kom ik aan. En ben al de magerste. Door de bekkeninstabiliteit werd het niet beter.

Ben nu weer aan het lopen en bewegen, hopelijk gaat het straks beter. Maar er moet nog één maat kleding vanaf en dan zit ik op mijn maat het inverwachting raken.

Was in de 2 jaar daarvoor wel 25 kilo afgevallen en moest er nog 10. Hopelijk kan ik in de zomer aan die laatste 10 gaan werken (om in het BMI een redelijk gezond gewicht te hebben, zat tegen obesitas aan).

Groet

hoi hoi!

wat vervelend zeg! hoop voor je dat het snel goed komt.
ik ben ook al wat afgevallen en zit al onder mijn gewicht van voor de zwangerschap maar nog lang niet genoeg! ik wil heel graag sporten e.d. om mijn buik strak te krijgen ( in ieder geval NORMAAL haha ) want nu is het echt een.. tja.. hoe beschrijf je zoiets.. achh jullie weten waarschijnlijk wel wat ik bedoel haha! in ieder geval ik doe mijn best maar toch lukt het me niet altijd! we blijven hoop houden!

sterkte & hoop dat het gewoon goed blijft gaan met je!

liefs

Terug
Bovenaan