Kilo's

Haihai :)

Ik kom weer even binnenvallen ;-)
Ik ben ook erg veel afgevallen, ben in mijn 7 maanden zwangerschap 14 kg aangekomen (voordat ik zwanger was 1.74 en 56 kg). Ik was blij met de 'extra kilo's' ik zat ook op het randje en baal dat ik ondertussen toch alweer op 58 kg zit en er eigenlijk alleen maar daling in zit :-(
Ik ben ondertussen alweer bijna een maand van de BV af en het is gelukkig inmiddels een stuk rustiger hier, maar toch, deze mama is ook niet blij :-( terwijl velen jaloers zijn erop.
Ik wil liever niet weer zitten op mijn oude gewicht en weer mensen hebben die mij vragen of ik misschien annorexia heb (want ja dat werd mij altijd gevraagd...).

Ik hoop dat we wat kilo's mogen aansterken ;-)
Liefs, Marieke (november mama)

hoooooooooooooi,,

ik had juist dat ik een week na de bevalling al onder mijn gewicht zat als wat ik zwanger was geraakt,, en nu begin ik eindelijk:D weer een beetje aan te komen weeg nu weer 68 kilo:D alweer 4 kilo erbij:D..

maar mischien net wat ze zeggen een diatiste of HA vragen;)

heeej daan

wat verveled zeg ,,, hoop dat het snel goed komt ,,
ik ben sinds vandaaga aan het lijnen gegaan ik was in me zwangerschap 32 kilo aangekomen pfffff en ben al vrij flink van me zelf ,,,
ik ben 18 kilo kwijt van me zwangerschap dus nog wat te gaan ,,, heb me voor genomen eens lekker aan de flesjes spa blauw te gaan ,,, en niet te veel tussen door gaan eten ,,, hoop dat ik snel weer op me oude gewicht zit en dan zelfs nog wat minder als ik rond de 70-75 kilo kom ben ik al heel te vreden hoop echt dat het me gaat lukken !!!

Balen is dat he .. Ik heb zelf altijd op ondergewicht gezeten en nu ik ziek ben geweest zit ik weer op onderrgewicht. Terwijl ik juist na mn zwangerschap op een normaal gewicht zat... En veel eten krijg ik nog steeds niet naar binnen...

Hoi!

Ik zit ongeveer 1 kilo boven mijn gewicht van voor de zwangerschap en dat vind ik wel prima, want mijn kleding zit veel beter! Ben nu 55 kilo.
Ik ben tijdens de zwangerschap ongeveer 11 kilo aangekomen en na de bevalling was het er heel snel weer vanaf. Mede door stress omdat de borstvoeding moeizaam ging.

Ik zwem sinds 6 weken weer 1 x in de week en dat is wel fijn voor de spiertjes.

Het klinkt misschien raar, maar omdat ik zo snel mijn buik kwijt was, heb ik er best moeite mee gehad dat ik weer een 'platte' buik had. Ik vond mijn kleding stom zitten. Dat duurde wel een paar weken voordat dat gevoel weg was.

Terug
Bovenaan