Kilo's!!??

laatste keer bij vk bijna 3 kilo eraf...maar heb toen ook griep enzo gehad en flink ziek geweest...at vrij weinig...
ook heb ik genoeg reserves...

volgende week weer wegen....
 
Oh echt?? jeetje.... ik ben nu 18 weken en al 4,5 kilo aangekomen. Merk wel dat er overal wat bijgekomen is.. benen, armen en heb al een flinke buik. Maar eet niet echt veel meer.. had ook niet echt veel reserves ofzo..
 
Hahahaha... Afvallen is niet gebruikelijk hoor, alhoewel je met bovenstaande bijna denkt dat dit wel het geval is ;-)
Ik ben vandaag 16+2 en ongeveer 1,5kilo erbij. Heb niet echt reserves en eet (lees snoep) wel iets meer dan gebruikelijk. Buikje gaat goed en vormt al mooi bolletjes.
 
16+2 en ongeveer 1.2 kilo erbij. Ik mag in deze zw max 8 kilo aankomen ivm hoog BMI en te veel aangekomen tijdens 1ste zw, ruim 30 kilo. Anders moet ik meer onder controle en de baby dus ook. Maar maak me er niet druk over, afvallen na de bevalling en je ziet er niks meer van haha
 
jeetje, wat doe ik dan verkeerd? hahaha. ze zeggen dat je de laatste 10 weken zeker 5 kilo aankomt. Dus dan mag ik tot week 30 nog 5 kilo aankomen, dan zit ik ongeveer op 15 kilo in totaal.. ach dat heb je er vast zo weer af :p let's hope so :)
 
Terug
Bovenaan