Kilo's!!??

Ik ga zeker wel over die 8kilo heen. Vorige zw.schap had ik er uiteindelijk zo'n 15kilo erbij en dat verwacht ik nu ook weer. Maar heb ook lage BMI en dan schijn je wat extra vetjes op te slaan als reserve en die gaan er wel weer af. Heb van mijn vorige zw.schap uiteindelijk 2 kilo overgehouden, maar dan ben ik ook weer relatief snel zwanger en geen borstvoeding gegeven. Komt dus helemaal goed Denise!
 
Hahaha, Denise je doet niets verkeerd!
Het hoeft echt niet zo te zijn dat je in de laatste 10 weken nog 5 kilo aankomt wees gerust! Het is bij iedereen ook echt anders.

Mijn streven is in totaal 6 kilo aan te komen, dit omdat ik al wat te zwaar ben, en anders moet ik (vanwege nieuwe arbo regels ambulancepersoneel) in een bed in de woonkamer bevallen... dat zie ik niet zitten! Vorige keer ben ik in totaal ook maar 6 kg aangekomen, maar meteen na de bevalling woog ik 6 kg minder dan mijn startgewicht. Ons ventje is op de uitgerekende datum geboren en woog 3360 gram en was 50 cm, heel netjes dus je kindje heeft daar geen last van!
 
ik ben 18+2 en was 3 kilo afgevallen toen ik zo ziek was en in het zh terecht kwam, maar nu zitten er 5 aan..( en het is een tweeling) kan eindelijk weer eten..
 
Bij mij is er nadat ik maar ff gekeken heb hihi nu kleine 3 kg bij en ben vandaag precies 20 wk!Bij mijn vorige zwangerschap in totaal 13 kg aangekomen! Was er heel snel ook weer af! Ik maak me er niet zo druk om! Was nu voor mijn zwangerschap wat onder mijn normale gewicht dus het komt wel goed!
 
Jeetje, jullie doen het allemaal wel netjes hoor! Probeer me wel een beetje in te houden met snoepen en vet enzo, maar soms is het zo lekker hahaha. Kennis van mij was 40 (!) kilo aangekomen en heeft het er nooit helemaal meer afgekregen, waarschijnlijk is dat mijn angst hahah. Ach als je er een beetje op let, moet het vast allemaal wel goed komen! :) Bedankt voor alle reacties!!
 
Ik ook inmiddels 6 kilo en nu 16 weken.
Vorige zwangerschap in totaal 13 kilo aangekomen, en na ruim 6 maanden was ik er 16 kilo kwijt, dus heb een voorsprongetje.
 
Terug
Bovenaan