Kilo's?

Tamaraluijten

New member
Ben nieuwsgierig. Hoeveel kilo iedereen is aangekomen?

Ik zelf ben 22+5 weken en ben al 11 kilo aangekomen. En eet helemaal niet veel of meer dan voorheen.
En ook geen grote baby, hij groeit precies op het lijntje werd laatst gezegd door verloskundige.
 
Ik ben tot de controle met 18 week ongeveer 3 kilo afgevallen, laatste controle met 22 week zat dat er weer aan +300 gram extra... Ben nu 24 week en heb eigenlijk geen idee of ik nog weer ben aangekomen...
Ik heb wel een iets grotere baby loopt ongeveer week voor...en eten doe ik ook veel...
Apart hè dat het zo per persoon kan verschillen...
 
Ja zeker apart!
Nou die 11 kilo is geen pretje hoor. Je voelt het met werkelijk alles. Werk op een kinderdagverblijf op een baby groep. En zijn met meerdere zwangere. In de arbo staat dat je maximaal tien keer per dag mag tillen. Wij gaan hier zooooooo ver over heen. En bukken mag eigenlijk ook maar 10 keer ofzo. Nou weet niet hoe dat haalbaar is. Loop al bij de fysio voor mn rug.
Verloskundige had liever dat ik op andere groep ging werken maar dat gaat niet dan kunnen we met zn 4en naar andere groepen.
 
Ondanks dat ik bijna niets ben aangekomen heb ik ook moeite met tillen en bukken...vooral boodschappe doen, als iets onderaan en dan ook nog net ff verder naar achteren da vergeet ik dat 'per ongeluk' kan er gewoon niet bij.
Kan het iedere week wel merken dat het lastiger wordt met de boodschappen...kleine ligt vaak net even in de weg Hihi
 
Ik ben deze week afgevallen en weeg nu iets van 4 kilo totaal eet weinig en alles gaat tot nu toe goed.
Krijg wel een groei echo is dat normaal ? Loop bij de gyn . Of is dat bij twijfel ?
 
Ik zou nu niet weten hoeveel ik weeg.... 25+4. Met 20+5 was ik pas wat aangekomen... in totaal 2kg. Maar ik heb ook flink wat reserves en de kleine groeit goed.

Mijn buik is ook aardig gegroeid, dus denk zelf dat ik nog wat ben aangekomen. Binnenkort maar ff op de weegschaal.
 
@hmimes; Ik hoop ook bij de gynaecholoog ivm mijn overgewicht. Krijg bij iedere controle een groeiecho.
Bij mij wordt het gedaan om de groei goed bij te houden, aangezien het van de buitenkant niet goed te voelen is.

Heb met 20 weken ook een GUO ipv een SEO. De kleine was goed zichtbaar, dat was fijn om te zien en met alle uitleg erbij :)
 
Terug
Bovenaan