Kilo's?

Vandaag ben ik met 24+3 nog steeds maar 2 kg aangekomen. Ik eet wanneer ik trek heb, over het algemeen wel heel gezond maar er zijn van die dagen dat ik een stuk chocolade of dropjes echt niet kan laten liggen... Ik vermoed deze zwangerschap weer rond de +6kg uit te komen aan het einde van de zwangerschap (zoals de vorige keer)
 
Hoi Dames, ook hier ivm overgewicht bij de gym.
Ben nu 21+5 en 1.5 kilo aangekomen. Kreeg een complimentje van de gyn.

Ben benieuwd of ik het zo vol kan houden, laten we het hopen.

Liefs
 
Hallo,

Ik ben 24+4 en ik ben van mijn eerste zwanger, en ben nu 8 kilo aangekomen.
ik hoorde van iedreen om mij heen oh wat veel en kijk je wel uit, terwijl ik wel gewoon normaal eet als ik honger of trek heb eet ik wel gewoon probeer wel op te letten met wat ik eet.

maar ik lees nu al jullie berichtjes en denk bij me zelf oh zo erg is het allemaal niet.

 
Hallo,

Ik ben zwanger van een tweeling, nu 25+5 en ben 10 kilo aangekomen..
groei helemaal naar voren en gaat ineens erg hard..
probeer nu alles nog te doen en te regelen, want word wel steeds lastiger!
 
Ik had dat ook dat mijn omgeving dat zei.
Maar inderdaad valt wel mee.
Althans zo voelt het niet.
Zometeen heb ik afspraak bij de huisarts voor mn rug en benauwdheid kan haast niks meer doen.
Ben benieuwd. Hopelijk niet stoppen met werken. Moet nog 11 weken werken :O wil ik graag volmaken.
Verloskundige zat vorige keer al te zeuren dat ik rustig aan moest doen. Maar na mn werk lig ik direct plat doe niks haast. En nog heb ik blijkbaar niet genoeg rust :S
We zullen zien....

Ik heb het kamertje Al af gelukkig! Alleen nog laastste benodigdheden bij elkaar zoeken.
Kinderwagen staat ook al klaar!!
 
Hoi ladies! Ben nu bijna 26 weken en ook al 9 kilo aangekomen.. vind het ook erg hard gaan! Let er wel op dat ik gezond eet, maar eet wel iets meer dan normaal... en eet ook wel vaker een stuk chocola :) ach moet kunnen toch hihi. Ik kwam in het begin al snel aan, het is zo verschillend bij iedereen!! Lijk soms wel een ballon op foto's hahah. Kwam waarschijnlijk ook door het warme weer vorige week..
Ik ga vanmiddag ook naar de fysio voor mijn rug. Slaap er zo slecht door! Doe ook wel wat rustiger aan nu, maar dat valt niet mee soms! haha.
 
Terug
Bovenaan