Kimmar

Hey Denise,

Wat lief dat je het vraagt
Ja gister geweest, delano vond het wel een gezellig uitstapje haha. Lekker kletsen tegen iedereen zwaaien en rondneuzen.
Maar er is een waterbreuk geconstanteerd en daar moet hij aan geholpen worden.
Er is al snel plek, hij wordt namelijk 7 februari al geholpen.
Een gewone dagopname, en de operatie duurt ongeveer 45 minuten.
28 januari nog even langs de anesthesist dus allemaal al lekker vlot.

Liefs Kim

Hoi Kim,

Mag ik aan je vragen wat de operatie precies inhoud?

Lucas heeft ook een waterbreuk, sinds oktober. Doormiddel van een echo is er laatst gekeken of het toch geen liesbreuk was, omdat de kinderarts ging twijfelen.

Nu is het dus een waterbreuk en zij vertelde mij dat het vanzelf weg gaat. Terwijl het volgens mij niet echt minder wordt...

Groetjes,

Cynthia

hoi cynthia,

hier even een  link van wat het precies allemaal inhoud.

zoals je kunt lezen gaat een liesbreuk/ waterbreuk nooit uit zichzelf over heeft eerder de neiging om juist groter te worden.
Als ik jou was zou ik even verder informeren
Succes met je mannetje

Liefs Kim

Vandaag zijn we langs de anesthesist geweest en Delano vond het wel een leuk uitstapje haha. Klein beetje uitleg gekregen over hoe en wat. Naast de narcose krijgt hij ook nog een prik(je) bij zijn stuitje met eoa zenuw uit te schakelen, zodat hij als hij bijkomt niet zoveel pijn heeft.
Vrijdag nog langs de echoscopist, ze willen voor de zekerheid toch nog een echo maken. Volgende week woensdag weer langs de arts om de uitslag van de echo te bespreken en de dag daarna wordt hij dan geholpen.
Mijn arme mannetje is ondertussen vaker in het zh geweest dan ik ooit in mijn leven

Groetjes Kim

Nou gelukkig reageert hij er goed op tot nu toe zeg! Kan me voorstellen dat je moederhart het liever anders zou zien, zucht!

Maar heel veel sterkte in ieder geval volgende week!!

Susan

Terug
Bovenaan