Kimmar

Hey Danielle (& de andere dames;))

Alles gaat hier gelukkig zijn gangetje, vorige week eindelijk de uitspraak van de echtscheiding, alleen een omgangsregeling is dus nog niet bepaald. Wat dus een hoop frustratie oplevert bij mijn ex en andere bemoeizuchtige, want hij mag de kinderen nog niet zien.

Maar goed...life goes on.

Hoe'st met jou nu dan Danielle?

Nou ik werd nét gebeld door het zh, voor de opname van delano op woensdag 6 februari, ik zeg je bedoelt 7 februari. Ze hebben dus een foutje gemaakt en de operatie kan dus niet doorgaan omdat eerst de echo besproken moet worden.
Dus nu staat de operatie gepland op woensdag 20 februari.
Zou je zeker zien dat het allemaal niet hoeft nadat de echo gemaakt is....hahaha

Liefs Kim

Hey meissie
Wat een spannende tijden dan...
Dat zo iemand uberhaupt kans maakt op een omgangsregeling met zulke 'grappen en grollen'.... maak je je daar misschien ook een beetje druk om...?
Moeilijk je mannetjes mee te geven met alles wat je weet van zo iemand.. of heb je vertrouwen dat hij goed voor je kleine baasjes zal zijn?
Je wilt je kind nooit zijn vader ontnemen (ik niet maar denk gevoelsmatig iedere moeder...) maar als er geen interesses komt vanuit vader en er wat steekjes loszitten (heel zacht uitgedrukt...) Wij maken het heel aardig, soms even slecht momentje omdat ex er dus nog grapjes en grollen op nahoudt richting mij en geen verantwoording neemt voor uk maar goed... ziet ernaar uit dat hij geen rol gaat spelen en dat blijkt nu wel het beste...
Maar je redt je dus wel goed met je mannetjes! En dus toch nog even echo afwachten..
Fijn dat je het goedmaakt!
liefs

Terug
Bovenaan