<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik zit met het volgende, en ik vraag me af hoe mensen in een vergelijkbare situatie hiermee zijn omgegaan. </p><p>Mijn schoonouders passen 1 dag in de week op onze zoon (9 mnd). Tot nu toe zijn ze altijd met hem thuis gebleven of met de wagen gaan wandelen. Nu willen ze een autostoeltje aanschaffen zodat ze verder weg kunnen met hem.</p><p>Ik begrijp dat natuurlijk, maar mijn schoonmoeder heeft geen rijbewijs en ik vind dat mijn schoonvader niet zo goed meer kan autorijden. Ongeveer een jaar geleden heb ik een keer bij hem in de auto gezeten, dat hij een hele rare actie deed. Dit was zeker een ongeluk geworden als wij niet hadden geroepen dat hij uit moest kijken. </p><p>Zolang hij op bekende weg rijdt, rijdt hij prima. Maar ik zie het dus niet zo zitten dat hij op pad gaat met onze zoon. Ik kan ook moeilijk een grens aangeven tot waar hij mag rijden? Ik vind het oprecht heel lastig, want ik vind het ook goed als ze hem mee op stap kunnen nemen. Hoe zijn jullie omgegaan met zo'n situatie? </p>