Kind(eren) uit eerdere relatie en zwanger! (Uitgerekend november 2021)

<p>Hallo dames, </p><p>Ik heb een zoon van 8 jaar en ben eind november 2021 uitgerekend van de tweede! </p><p>Om iets meer aansluiting te vinden vraag ik me af of er ook mama's hier zijn die al een (of meerdere) kinderen hebben uit een eerdere relatie en nu zwanger zijn met hun nieuwe partner? </p><p> </p><p>Liefs!</p>

Hoi!

Ik heb een dochter van 6 met mijn ex.

Ik ben net zwanger, uitgerekend eind november. Ik zit alleen niet in een relatie, maar heb hier bewust alleen voor gekozen.

Weet niet of ik toch mag aansluiten zonder partner ?

Hoi Joyvbr, 
Natuurlijk, leuk! 
Hoever ben jij nu? En wat is je uitgerekende datum? 
Ik ben nu precies 4 weken, laatste MS was 19 februari en vanochtend positief getest. Ben uitgerekend volgens een online rekentools op 25 november. 

Hoi! Gefeliciteerd met de zwangerschap!

Ik ben 36. Heb een dochter van 14 en een zoon van bijna 12 jaar uit een eerdere relatie. 24 april ben ik uitgerekend van een zoon met mijn "nieuwe" vriend. Mijn dochter moest even wennen aan het idee, mijn zoon vond het gelijk leuk. Ik vond het mega spannend om het aan ze te vertellen. Nu vinden ze het GE-weldig en kunnen niet wachten op hun broertje.

Hoi,

Ik ben 38 jaar en heb een dochter van bijna 8 jaar!
Ben uitgerekend op 19 oktober 2021... vind het wel heel spannend hoe mijn dochter gaat reageren.

@ Sje

Wij hebben gewacht tot de termijnecho. Ik was toen 11 weken + 2 dagen zwanger. Ik heb het niet te spannend gemaakt omdat ik zelf mega nerveus was en al een poos thuis was met een burnout. Ik heb gezegd ze iets te willen vertellen en de termijnecho laten zien en gewacht tot het kwartje viel ?? zoon vond het prachtig, dochter was in tranen en wist even niet wat ze ermee moest. Ze hadden het beide niet zien aankomen.

Ik wist het al met een kleine vier weken dat ik zwanger was, die weken wachten tot ik het vertellen kon leken jaren te duren?

Terug
Bovenaan