Kind(eren) uit eerdere relatie en zwanger! (Uitgerekend november 2021)

Dag dames,

hier een mama van 30 met 2 meiden van 9 en bijna 6 uit mijn vorige relatie. Ik ben 5 jaar met mijn partner waarvan 1 jaar getrouwd. Hijzelf is 44 en heeft een zoon van 20. 

ik ben nu 7.4 weken zwanger en alle drie waren heel blij met het nieuws!
we hebben ze best vroeg verteld omdat we het geweldig nieuws vonden maar ook om de rare blikken en zorgen omtrent de ochtendmisselijkheid weg te nemen. de 2 meiden waren natuurlijk het enthousiast en kunnen niet wachten!

@JolandaW:
Het blijft gokken hoe de kids erop reageren. Hoe bevalt je zwangerschap? Leeftijdsverschil is groot, je kids zijn al aardig zelfstandig. Hoe ervaar je dat?

@ClaudiaKoobs:
Hoi Claudia, gefeliciteerd! We schelen qua uitgerekende datum niet veel. Ik ben eind november uitgerekend. Hoe gaat het tot nu toe? Staat je eerste termijnecho al gepland?

@BL:
Hoi SBL, ook gefeliciteerd! Leuk dat je ook eind november bent uitgerekend! Staat jou eerste termijnecho al gepland? 

De zwangerschap bevalt heel goed. Vind het heel speciaal nog eens mee te mogen maken na zoveel jaren. Op wat standaard kwaaltjes na mag ik niet klagen. Ik denk dat ik nu veel relaxter ben en zal zijn als moeder.
Dat het leeftijdsverschil zo groot is maakt het ontzettend leuk. Ze leven zo bewust mee met alles. Voor hun ook heel speciaal om een zwangerschap zo dichtbij mee te maken en straks met hun kleine broertje te knuffelen.

Ik vind ook dat het ons samengesteld gezin met elkaar verbindt en we zo meer één zijn met elkaar. Al vinden ze het wel een beetje vervelend dat ze er om de week niet zijn ivm co-ouderschap. We wonen vlak bij elkaar dus ze kunnen en mogen elke dag komen als ze bij hun vader zijn.

Terug
Bovenaan