Kind slaapt niet! Ik ben helemaal op HELP

<p>Dag dames,</p><p>hoeveel slaapt jullie kindje van 14 a 15 maanden? De mijne slaapt al langer dan een maand ontzettend SLECHT! :-( het begon met 3 uur in de nacht huilend wakker worden, nam haar dan bij ons in bed en soms sliep ze verder maar soms was ze ook is 1 of 2 uurtjes wakker. Na een tijdje was ze om 12 uur al huilend/gillend wakker. Bij haar in bed Even liggen om te troosten is geen optie, want zodra ik opsta is ze weer wakker (ze slaapt niet diep). En nu is ze om 10 uur al huilend wakker en wil ze bij mij liggen maar ze slaapt de hele nacht zo slecht.. of beter gezegd ze slaapt niet. Continue wild bewegen, midden in de nacht klaarwakker. Ook slaapt ze overdag maar minder dan een uur. Soms zelfs een half uur maar? Verder heeft ze de hele dag heel veel energie. <br />Ik ben echt helemaal op dames, is dit een fase?? Wat kan ik doen?? Het duurt wel heel lang en ik trek het niet meer</p><p> </p><p>alvast bedankt!! </p>
 
Goeiemorgen
Mijn dochter is nu 15 maanden en heb met vlagen ook precies hetzelfde gehad , het breekt je echt op. Bij ons is het echt verbeterd toen ik het ‘slaapbeertje’ van v-tech heb gekocht, die maakt zachte geluidjes en geeft licht. Zodra ze gaat slapen leg ik het beertje bij haar in bed en als ze dus wakker wordt snachts drukt ze hem zelf weer aan zodat ze zelf weer in slaap valt.
ik weet niet of het bij jou ook helpt maar misschien toch zeker het proberen waard:)
 
Herkenbaar.. Hier voor t eerst weer een nacht doorgeslapen :)
We hadden de verwarming op 19 laten staan en zn bedje aangepast 1 kant open maar onze zoontje is 20 maand
 
Heel herkenbaar! Onze zoon van 13 maanden is ook al een week of 2 aan het spoken 's nachts. De ene nacht slaapt hij goed door, de volgende nacht wordt hij wakker en blijft rustig 2 tot 3 uur wakker en weer een volgende nacht, slaapt hij zo weer verder na een flesje. Het is best wel slopend. 
We geven hier nu een zetpil voor de nacht, want er komen ook kiezen door. Ook hebben we sinds deze week besloten dat we goed kijken of er iets aan de hand is (honger, pijn, volle luier, te koud) en zo niet, dan gaat hij toch terug in bed en gaan we elke 10 minuten even een aai over z'n bol geven. Het heeft nog niet echt wonderen verricht, moet ik eerlijk bekennen. Hopelijk gaat het snel werken! 
Niet echt een gouden tip, behalve dat je ook om jezelf moet denken. Vannacht had mijn man even 'nachtdienst' aangezien ik al een week slecht geslapen had. 
 
Ah wat vervelend! Onze dreumes van 14.5 maand kan er ook wat van. Op een gegeven moment is ze zo moe dat ze wel ineens een nacht doorslaapt. Dat maakt het voor ons behapbaar. Heeft je kindje een opa/oma waar ze kan logeren? Onze dochter slaapt thuis een stuk slechter, bij opa en oma slaapt ze altijd door. Dus morgen maar weer een nachtje :)
 
Wat een narigheid! Het zal vast een fase zijn... Je hoort wel eens dat kindjes die net kunnen lopen of iets anders nieuws kunnen of hebben ontdekt een tijdlang slechter slapen. Als ik het zo lees denk ik gelijk: zal ze (niet alleen jij maar ook je meisje) niet oververmoeid zijn? Overdag maar kort slapen en ‘s nachts veel wakker... Wij zouden omvallen maar kleintjes gaan maar door en kunnen dan hun rust om (door) te slapen niet meer vinden. Wij hebben het ook gehad, maar toen was onze zoon nog maar een paar maandjes oud, nu kan het zoveel meer redenen hebben. 
Als een (pap)fles helpt ‘s nachts (of als die wakker is) zou ik dat proberen en anders misschien contact opnemen met het cb of een slaapcoach? En idd, als je er zelf doorheen zit... Een lieve opa of oma, broer, zus, vriend, vriendin zal de situatie snappen en met alle liefde zich een nachtje over zo’n lief meisje ontfermen. Ik zou er dan gelijk een middag en ochtend aan vastplakken zodat je ook echt even bij kan trekken. 
Komt echt goed!!! 
 
Heej, 
Hier een zoontje van 15 maanden ook een aantal maanden het zelfde verhaal. Zit ook gewoon rechtop in bed midden in de naacht  bij ons in bed gaat t dan nog redelijk maar afgelopen nacht was t 1 groot feest echt niet tof!! Geen tip maar wel herkenning.
 
Hoi,
wij hebben hetzelfde meegemaakt. Onze dochter is nu 15 maanden en slaapt sinds een week weer goed. 
Moet zeggen dat de afgelopen sprong, die nu een week ‘voorbij’ is ook mega heftig was. Ze krijgen eigen willetjes en kunnen mega driftbuien hebben. Regels zijn erg belangrijk. 
Deze leeftijd kan ook zijn dat er geen 2 slaapjes meer zijn maar de overgang naar 1.
Een ochtend ballorig of monkey town kan misschien een lange slaap bevorderen? Onze dochter kan lopen dus dan ga ik vaak voor ze naar bed gaat een ‘ronde’ lopen met haar. Hierna is ze total los en valt als een blok in slaap. 
Succes
 
Terug
Bovenaan