Kinddrdagverblijf

<p>Weet iemand of je een minimum aantal dagen/dagdelen moet afnemen als je kindje naar het kdv gaat? En zijn er over het algemeen wachtlijsten of valt dat mee? Ik ga maandag bellen maar dan weet ik alvast of ik een probleem ga hebben ☺️</p>

Wachtlijsten zijn enorm. Aanmelden zodra je weet dat je zwanger bent en ook bij meerdere. Wij zijn begonnen met 1 dag en hebben deze in een jaar tijd uitgebreid naar drie, zelfs wisselende dagdelen gehad drie maanden op maandag twee maanden donderdag en toen weer twee maandag en uiteindelijk drie dagen. De vrijdag is een makkelijke dag om opvang te krijgen. Dinsdag is een van de lastige dagen

Ben benieuwd. 1,5 jaar geleden waren er geen wachtlijsten maar alles is sinds toen wel erg veranderd. Hoop dat ik geluk heb maar ben er bang voor als ik jullie zo lees..

Het hangt er wel heel erg van af waar je woont hoor, ik woon zelf in een wat kleinere gemeente en kon gewoon inschrijven. Er was geen wachtlijst. Dus ja je moet er op tijd bij zijn maar niet per definitie stressen!

Hier ook wachtlijsten (randstad). En bij ons kun je alleen hele dagen afnemen, ze werken dus niet met dagdelen hier..

Terug
Bovenaan