Kinderaspirine

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Even een vraagje,

Heeft er iemand ervaring met kinderasprine ter bevordering van een innestelling? Het schijnt te werken omdat het bloedverdunnend is en daardoor wordt je baarmoeder beter doorbloed. Sommige ziekenhuizen in Belgie schrijven dit voor.

Heeft iemand hier ervaring mee??

Liefs Kim

Nee sorry geen ervaring mee, en ik had er ook nog nooit van gehoord! Maar als het echt werkt dan gaan we dat natuurlijk wel proberen!!

nooit van gehoord bij mij is de innesteling nu aan de gang ik voel allemaal steekjes ed haha zou bijna even ritje kruidvat willen maken hihi .

Maar goed als het zo is wil ik het graag proberen !

hee
nog nooit van gehoord!! dan maar kinderasperine ipv paracetamol gebruiken vanaf nu...

liefss

Ik heb het eerder gelezen via google. Moet je maar is kijken bij die forums die erbij staan. Naar mijn idee lees ik er toch wel goede verhalen over! Ik ga het in ieder geval is proberen deze maand. Ik zit nu op cyclusdag 5 en ik ben maandag begonnen met puregon en dit zal als het goed is mijn laatste IUI worden. Dus ik ga het is proberen vanaf vandaag met kinderaspirine tot aan me NOD!

heb ook ff gelezen dat je er wel heel voorzichtig mee moet zijn en het liefste niet op eigen houtje innemen! wel in overleg met HA of Gyn

Zou het echt veel kwaad kunnen dan? Het is maar 100 mg. Ik ga het toch eens proberen. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het echt schadelijk zou zijn.

Elke aspirine kan giftig worden als je er teveel van inneemt (giftiger dan slaappillen)!! Pas dus op met het innemen ter bevordering van innesteling (als dat echt werkt) en vraag HA of Gyn om advies voor hoeveelheden als je het graag perse wil gebruiken.

Terug
Bovenaan