kinderbedje landal

Hoi,

Landal  heeft prima campingbedjes staan. Wij nemen wel altijd ons eigen matrasje mee omdat we dit frisser vinden.

gr.Ing

Wij zijn al een aantal keer naar Landal geweest en tot nu toe was het steeds een campingbedje. Onze ervaringen hiermee zijn verschillend. We hebben een keer gehad dat bij het uitklappen een enorme stofwolk vrijkwam!
Gelukkig nemen wij altijd ons campingbedje en Lotte's matrasje van haar bed mee.

Groetjes, Marisa

Ook hier verschillende ervaringen met de bedjes van landal. de ene keer was het een heel schoon nieuw campingbedje, dan andere keer een oud vies ding. En weer een andere keer (jaja, we zijn 3 keer geweest dit jaar, heerlijk!) was het een gewoon houten ledikantje. Alle keren hadden we wel onze eigen matras mee, vindt dat toch een stuk frisser! Zou inderdaad even het park zelf bellen, dan weet je zeker waar je aan toe bent. Fijne vakantie!

hallo!!

wij zijn bij landal coldenhove geweest.
ook met kinderbedje
bij ons was dit een houten ledikantje wat in en uit kan klappen.
en hij zit dusdanig klem dat je kleine hem niet zomaar los kan maken.

wij waren er tevreden mee.
liefs wendy

Wij gaan morgen naar Centerparcs.. ik kan me nog herinneren van de vorige keer dat het bedje wat daar stond ook half ineen zakje en niet echt fris was, ik neem dus voor de zekerheid ons eigen bedje ook maar mee!

Terug
Bovenaan