kindercrocs...wie ervaring?

Op het kdv hebben sommige kinderen crocs aan.
Merel vind ze om te zien helemaal geweldig. (wij vinden ze zelf wat minder fraai eruit zien hahaha)
Maar omdat ze zo graag daar in de zandbak speelt worden lichte schoentjes erg vuil, en donkere schoenen vind ik voor de zomer niet zo leuk.
Nu leek het mij wel een oplossing om haar crocs aan te doen op het kdv, maar loopt dat voor kinderen wel lekker?

Merel heeft een smalle voet met een lage wreef, het is opzich al erg moeilijk een schoen te vinden.

Tuurlijk is de makkelijkste oplossing: ga ze passen...maar dan ben ik bang dat ze ze niet meer uit wil doen hahahaha.
Dus vandaar even hier polsen of er ervaring mee is.

Ik heb een foto gezien van een meisje met doracrocs, weet niet meer wie want de foto's doen het niet meer op het forum (de helft ineens niet meer)

Groetjes Elise

Hey Elise
Op de foto, dat was Dora met Evi crocs aan!
Ik vind ze ook spuuglelijk maar die kleine is er helemaal gek van.
Ze zitten kennelijk erg lekker!
Volgens mij geen miskoop.
Denk dat je ze met een gerust hart kan kopen!
groetjes

Lelijk? Ja!
Lekker zitten: jahaaa. Beide wijsneusjes hebben ze nu weer voor het tweede jaar nieuw gekregen. Ze willen liefst niks anders aan, dus het zit lekker....

Daar ga ik met mijn principes dat ik wel bepaal wat mooi is hahaha. En oja, ze zijn inderdaad superpraktisch en da's ook wat waard).

Kopen dus (al heb ik gifgroene diego-crocs geweigerd en is het compromis kaki geworden haha)

Groetjes
Susan

Hoi,
Skip draagt op het kdv ook Crocs.... ik riep ook altijd dat ik ze niet zou kopen... maar ja, ze zijn makkelijk, even onder de kraan en een doekje erover en ze zijn weer schoon. Op het kdv dus erg handig.
Hij vindt ze zelf ook heel fijn. Nu moet ik wel zeggen dat hij een hoge voet heeft, dus weet niet hoe ze bij jouw kindje zitten.
En ze gaan natuurlijk heel makkelijk aan én uit... ook altijd makkelijk ;)
Ik zou zeggen dóen!
Groetjes, Noor

Hier ook een positieve crocs ervaring!! Meiden hebben alletwee een kleine smalle voet maar met het bandje achter de hiel prima te doen!! Ze kunnen best leuk staan.

Groet Renske

Geen ervaring en die zal ik ook niet krijgen. Ik weiger ze te kopen....vind ze spuuglelijk en ik laat Merijn en Siebe liever op hun blote voetjes lopen dan op zulke schuiten.....

Groetjes Fonske.

Ook hier een echte fan. (Chloë dan)
Ze heeft 1,5 jaar geleden echte gekregen en ze heeft ze echt helemaal afgelopen.
Vorig jaar en vorige weknog heb ik neppers gekocht maar als ik  Chloë geloof lopen ze het zelfde want ze doet ze het liefste de hele dag aan..

Ook ik wilde haar de Dora versie kopen maar had ze gezien voor 37,50 en dat vond ik wel erg veel. Nu heb ik bij Actie sport groene met bloemetjes gekocht ( zien er erg schattig uit) voor maar 4,99.
Dus wil je ze eerst proberen voor niet veel geld zou ik zeggen ga eens bij actie sport kijken..

groetjes Pally

Terug
Bovenaan