kindercrocs...wie ervaring?

Ook hier croccies!!! Ik heb ze vorig jaar gekocht omdat het me praktisch leek en ja hoor... dat zijn ze ook.
De meiden hebben er heel wat uurtjes op gelopen en inderdaad op het kdv, van de schoenen blijft niets over in de zandbak!!!
Tja, of ze nou echt mooi zijn....ik vind ze eigenlijk best geinig staan en dat in combi met praktisch maakt de keus makkelijk.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik alleen de "echte" leuk vind en dan de mary-jane meiden versie. Linde heeft nu een nieuw paae fucsia rose en is er helemaal blij mee.

groetjes Daniëlle.

Hier ook een croc-fan! Nou ja Tess dan, ik vind ze zelf niet erg lekker lopen maar ze zijn wel makkelijk, bij ons staat er ook een paar naast de deur om even snel naar buiten te lopen. Tess wil ze het liefst dagelijks aan, maar ze moet helaas voor haar ook haar gewone schoenen dragen. Vandaag heeft ze wel haar crocs aan. Ik vind ze ook niet mooi, maar bij die kleintjes vind ik ze wel weer schattig! (Ben ook meer een fan van de echte, de andere zijn het net niet)

In de zandbak enzo zijn ze ideaal, zo schoon en makkelijk aan en uit te trekken.

Koop ze niet te groot, dan blijven ze niet goed aan haar voetjes zitten. Wij hebben nu een extra paar oranje omdat de paars/roze te groot zijn! Gelukkig komt ook dat weer goed :)

Succes!

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan