<p>Hoi, </p><p>mijn zoontje nu 9 maanden gaat sinds 1,5 maand. 1 dag per week naar de opvang. <br />Elke x als ik hem ophaal dan heeft hij Max 1x geslapen van 45 minuten. Heel bijzonder. Ze leggen hem op de groep in een hangwieg want volgens hun moet hij zich veilig voelen. Ik heb gezegd leg hem gewoon in bed. <br />mijn zoontjes is een vrolijk alert kind. Dat bijna altijd (op sprongen na) in bed gelegd wordt speentje in en gaat slapen. Slaapt prima overdag en in de nacht. Hij heeft een eigen ritme. Ik schrijft dit elke x op want soms kan het verschoven zijn. Het is immers een baby. Ze houden zich er nooit aan. <br />Als hij gaat slapen doen ze dat na 4 uur wakker zijn. Die jongen is altijd thuis moe na 2, 2,5 uur.<br />Ik heb ze aangesproken dat hij niet in de drukte met licht slaapt. <br />snapte ze dus zouden ze hem in de wieg in een donkere rustige kamer leggen, de wieg vonden ze goed idee voor hem. Ik zei vind het goed als hij maar slaapt. <br />nu haal ik hem afgelopen vrijdag op, heeft hij van half 12 tot half 1 geslapen en daarna hebben ze het maar niet meer gedaan want hij zou toch om half 5 opgehaald worden (door goede vrijdag) ik vond het zo apart. Ze bellen helemaal niks. Terwijl ik heel vaak zeg je kan me altijd bellen ben flexibel met werk.<br />Is dit normaal bij de opvang dat ze je kind bijna niet laten slapen? <br />Ik heb me aangemeld bij de opvang van mijn vriendin. Gelukkig is mijn zoontjes makkelijk en niet eenkennig. <br />maar ik vind het zo onnodig om hem eraf te halen. Maar ze geven mij geen keus. Ben al met ze in gesprek geweest maar het veranderd niet. </p>