kinderdagverblijf

Hoi,

Ik kan nu na twee weken kdv zeggen dat het super gaat. Het was een dag wat minder maar toen was hij ook net ziek geweest en was het erg druk die dag. Pappa brengt hem weg met de baby-mee op de fiets en ik haal hem weer op. Iedere keer als ik hem kom halen komt er weer een glimlach op zijn gezicht. Ik vind dit ook leuker dan hem brengen. Ik moet alleen wel zeggen dat het erg moeilijk is om weer in het ritme te komen. Je moet de teugels wel een beetje laten vieren want anders trek ik het niet. Ik was de eerste week kapot omdat ik alles wou doen wat ik daarvoor ook al deed maar dan in de helft van de tijd en dat werkt echt niet. Deze week gaat het al een stuk beter.

Groetjes Renate
 
O, wat was ik verdrietig dat ik Jamey moest achterlaten op het kdv. Dat is alweer 2 maandjes geleden. Zo'n klein frummeltje. terwijl ik niet eens aan het werk was, ik ben aan het revalideren door bekkeninstabiliteit. Maar nu! Hij vindt het geweldig, is vrolijk, heeft steeds wat nieuws, vermaakt zich prima met een meisje van zijn leeftijd (ook 5 mnd) en de leidsters lopen met hem weg want hij is een lachebekje en nog een knap kereltje ook. Het voelt prima aan en ik kan me richten op mijn revalidatie.
Nee hoor, geen spijt!
Het viel me trouwens laatst op dat er bij de uitgang een doos tissues stond, hihihi.

Groeten ,Taatje
 
Terug
Bovenaan