kinderdagverblijf....

Ben al blij dat we er weg zijn, maar een klacht indienen, heb daar eigenlijk niet eens over nagedacht.

Over dat vastleggen: ik schrok ook heel erg toen ik het hoorde, was dus vorige week, nu ik het nagevraagd heb, blijken ze bij de beentjes een laken strak om hem heen te spannen zodat hij niet kan draaien. Het ligt dus iets genuanceerder, maar dan nog. Job draait juist naar zijn buik zodat hij lekkerder slaapt!

Ga over die klacht indienen nog wel nadenken, al is het maar om onze klachten eens onder de aandacht te brengen.

sjezus ik kan maar 1 nding zeggen

een fikse klacht indienen!!!!!

bij.... kassa ofzo is een tijd geleden dat onderwerp besproken juist omdat er dus baby;s door vastbinden overlijden(kunnen)

http://moeders.blogo.nl/2005/05/25/ouders-binden-baby-vast-in-bed/

dit stukje heb ik erover gevonden\

slim dat je de kleine eraf gehaald heb jeetje ik had echt stampij gemaakt daar als ik het gehoord had dat ze dat bij Amy hadden gedaan!!! wow hebben ze aan mij echt de verkeerde...

Nou groot gelijk heb je, zat ook met verbazing te lezen!!!!
Ik hoop dat jullie allemaal een betere start zullen maken op het nieuwe KDV.
Wel nog een vraagje, gaat hij gelijk helemaal niet terug want 4 nov duurt nog wel even???

Hij gaat nog wel, maar kortere dagen en ik heb nu vakantie, dus dan is hij lekker thuis bij mij :)
Na de vakantie gaat hij nog 1x, dus dat valt gelukkig mee. Maar we zijn hier helemaal klaar mee.
Ik vertelde wanneer hij voor het laatst is, vertelden zijn leidsters dat hij het toch wel heel erg naar zijn zin heeft.... hij misschien, maar wij in ieder geval niet!

Terug
Bovenaan