kinderdagverblijf

Hoi meiden,

Nu ik weer ga werken is het lekker druk in me hoofd pfff....

Kinderdagverblijf is voor 99% geregeld, ze hebben plek en vrijdag gaan we op gesprek.
dat zal geen probleem zijn en Noa is een heel sociaal kindje en gek op aandacht dus dat komt wel goed (mama zal er veel meer last van hebben dan zij haha)

Nu vroeg ik me af hoeveel dagen per week gaan jullie kindjes naar het kinderdagverblijf?

Caspar gaat 4 dagen (ma - wo - do - vrij) naar het KDV van 07.45 uur tot ongeveer 18.00 uur. Veel volgens de meeste buitenstaanders. Maar, ik heb ook weinig keuze natuurlijk. Mama zal moeten zorgen voor brood op de plank. Maar goed, Caspar doet het daar prima. Heeft het daar prima naar zijn zin. Het is idd mama die er af en toe wel last van heeft en 4 dagen wel erg veel vindt. Maar als dat gevoel de overhand krijgt, neem ik een dag vrij, haal ik hem wat eerder, werk ik een dag thuis, laat ik opa en oma komen of iets in die sfeer.

@ first mom. Hoe willen die buitenstaanders het dan oplossen? Snappen ze niet dat je in je eentje toch ook zult moeten zorgen voor een huis, voedsel enz. Vind het nogal raar dat mensen zo kunnen reageren. Laat ze dan 200 euro pp per maand naar je overmaken. Dan kun je een dag meer thuis zijn.

Helemaal eens met Supertje!
Wees trots dat je op deze manier voor je eigen gezin kan zorgen.

Noa gaat ook 4 dagen, 2 hele dagen en 2 halve dagen (hoop ik)
Ik ga 32 uur werken en dat is al heel wat voor Spaanse begrippen want parttime kennen ze hier helemaal niet.
En mijn contract loopt t/m 02nov (zomerseizoen).

ik werk in de vroege ochtend een aantal uurtjes dus Ethan gaat niet naar de kdv

soms is het noodzakelijk dat een kleine meer dan gemiddelt naar de kdv moet ik heb wel zo iets als bij me zus zij werken beide fulltime beide onregelmatig en de kids waren 5 dagen fulltime op de kdv en 2zaterdag in de maand bij me ouders dan vind ik te veel dan heb ik het gevoel laat een can de 2 minder werken

Maar dat willen ze niet omdat ze ieder een eigen auto willen mijn zwager een motor er bij, een groot huis het duurste van het duurste kleding enz enz

En de kinderen maar volproppen met speelgoed als goedmakertjes

Tim gaat niet naar het kdv. Op maandag, als ik naar stage moet, komt mijn moeder oppassen. De rest van de dagen ben ik thuis voor de kinderen, m.u.v. 2 avonden als ik naar school ga. Dan is mijn man er. En de tijd in de weekenden die ik besteed aan mijn studie is mijn man er ook.

Mijn oudste ging wel naar het kdv destijds, toen werkte ik nog ipv te studeren. Hij ging toen 3 dagen per week.

@First mom: omstanders hebben makkelijk praten, maar jij moet het doen! En volgens mij doe je het prima! Laat ze maar lullen, meid!

Jochem en Floortje gaan max 2x per week naar de gastouder en dan is het ook maar max 3 uur.
Met mijn 16 uur, hele diensten en weekenden hoef ik niet zo vaak.

Ik vind 4 dgn ook veel maar soms is de situatie niet anders en moet het.
Daarbij petje af dat je het allemaal zo geregeld krijgt laat ze maar lekker .......

Terug
Bovenaan