Kinderfeestje HELP!

Leuk thema! Voor binnen misschien een idee om lint of dikker touw kris kras te spannen als laser stalen waar de kinderen als ware ninjas doorheen kunnen sluipen. Of koprollen maken op een matras op gymmat (ikea). Als je een wat ruimere woonkamer hebt (of buiten) kun je ook een ninja les geven met ninja trappen en karate slagen of zo. En gecontroleerd stoeien. Een piñata kapot slaan met ninja zwaarden. En tijdens de speurtocht kleine ninja opdrachten. Een (knuffel) draak redden uit een boom, een levende piramide maken, met stokjes een snoep sushi opeten, voor een foto boosaardig kijken dat soort gekke dingen. En aan het eind een ninja diploma of schat of zo. Succes! 
 
Wat een ontzettend leuke en goeie tips heb ik hier van jullie gekregen ?
Heb nu zoveel leuke dingen om uit te kiezen die ik ook leuk en haalbaar vind om te doen! 
Heb er al veel meer vertrouwen in nu??
Iedereen super bedankt voor het meedenken, heb ik echt ontzettend veel aan gehad mama's ?❤️
Groetjes 
 
Mijn allerbeste advies met jongens is vooral naar buiten gaan. Met mijn dochter heb ik verschillende keren geknutseld maar met jongens gaat het vaak maar even goed voor ze de boel afbraken. Met de verjaardagen van mijn zoontje heb ik steeds iets kleins geknutseld zoals ze een zwaard laten kleuren en beplakken met steentjes of een schild. Ook een keer ninjabanden voor om hun hoofd laten kleuren met textielstiften. Een enkeling van de jongens houd het wat langer vol maar de meeste waren na een kwartiertje wel klaar. Daarna kun je bijvoorbeeld met ze het bos in gaan. Wij hebben de ochtend voor het feest allemaal munten en edelstenen verstopt, de kids allemaal een mooi zakje gegeven en zo waren ze dus heel enthousiast aan het zoeken in het bos. Halverwege even pauze met wat drinken en een zakje chips ofzo. Daarna thuis tafelfriet. Groot plastic kleed op tafel en daar dus zo de friet en snacks op uitstrooien. Ijsje na en dan naar huis.
 
Op de site van baker ross kun je hele leuke knutseldingen kopen. Zoals dus houten zwaarden om te versieren. Maar om in je thema te blijven hebben ze hier dus witte stoffen hoofdbanden (ninja banden) die je ze dus kunt laten kleuren met textielstift
 
Als je een overzicht hebben van alle ideeën die er zijn voor een kinderfeestje thuis, dan raad ik je Kinderfeestje-Idee aan.
Daar kun je speurtochten downloaden, knutselpakketten kopen, of themakisten huren. 
Voor de iets oudere kinderen (10+ zeg maar) hebben ze ook verrassende dingen voor thuis: zoals Wie is de mol, Fortnite, Escape Room voor thuis, Paintball, Lasergame, Jachtspel (a la Jachtseizoen), Robinson, etc.
 
Terug
Bovenaan