Kinderkamer

Zijn jullie al begonnen aan de kinderkamer?

Onze "kastenkamer" wordt de babykamer en de kasten passen helaas niet op onze slaapkamer. We hebben ze nu verkocht via marktplaats en worden morgen opgehaald. Dus vanaf morgen is de kamer leeg.!

Ik ben vandaag 20 weken zwanger en ben erg blij dat ik er nu aan kan gaan beginnnen. Sins deze week heb ik echt de behoefte om wat dingen te gaan regelen voor de baby. Ik ben tenslotte al op de helft.

Mijn gevoel zegt dat ik tijd tekort ga komen omdat het voor mijn gevoel allemaal voorbij vliegt. Ik denk dat het komt omdat ik ook al een dochter van net 1 heb rondlopen.

Maar wanneer gaan jullie beginnen?

Hi,

Hier nog geen enkele actie op de kinderkamer. Dat heeft een aantal oorzaken: ook wij moesten intern gaan verhuizen, dat is nu wel afgerond, maar nu staat het kamertje vol met de spullen van onze oudste. Dat bed is niet compleet geleverd, dus dat is weer wachten. En onze klusjesman die laat maar niks van zich horen. Ik was er al graag eerder aan begonnen, ik kan zelf steeds minder, maar het is niet anders.

Gr. Tamara.

Hoi hoi,

Nou wij zijn ook begonnen met de babykamer.
Het was ook onze kasten kamer en nu heeft mijn vriend de kasten naar onze slaapkamer verplaatst en een paar dagen erna het behang van de muren gehaald.
Ik heb dus nu een lege en kale kamer. Heb nieuw behang uitgezocht en dat wordt in oktober op de muren gedaan dus dan begint het ergens op de lijken.
Ik denk dat als je eenmaal begonnen bent met de kamer het best snel kan gaan.

Groetjes Simone

Hoi Joyce!

Ik snap dat je denkt dat je in tijd nood komt maar uiteindelijk gaat het toch allemaal goed komen. Het is echt heel verschillend wanneer ieder begint met zijn kinderkamer. Ik sprak een collega en die is 14 weken zwanger en al helemaal klaar.
Nou ons verhaal is totaal anders. Wij gaan half oktober nog eens volledig verhuizen, naar het zomerhuis van mijn ouders. Daar is al wel een (basic) kinderkamer klaar, omdat mijn moeder daar altijd op mijn neefje past. Tegen die tijd niet meer, want dan gaat mijn schoonzus , zo staat het in de planning, een weekje na mij bevallen van de tweede, dus dan is mijn neefje ook thuis.
Wij trekken begin mei v2010 in ons, net gekochte, koophuis, waar we de definitieve babykamer gaan maken. Dus zo kan het ook nog! haha ieder zijn eigen verhaal he!

Succes met de babykamer en geniet van het inrichten!

groetjes Janne van Krukel!

Hoi Joyce,

Wij zijn sinds afgelopen weekend klaar met de kinderkamer. Wij hebben ook een interne verhuizing gehad, maar waren daar al 13 a 14 weken klaar mee. Dit kwam doordat mijn man thuis kwam te zitten nadat het bedrijf waar hij werkte failliet ging. Hij had snel werk maar kon pas 1 september beginnen, dus nu had hij de tijd om hier aan te beginnen.
Maak een goede planning en dan komt het echt wel goed. Geniet er van om het in te richten, want dat is zo leuk. Zeker als het dadelijk klaar is.

Groetjes
Angela

Hoi,

Wij hebben van het weekend het kamertje besteld, kunnen we half nov ophalen.
De kamer is bijna leeg, nog leuk wat op de muur en dan wachten tot alles komt. Alles komt natuurlijk op het weekend aan en de keuken is ook nog niet helemaal af......

Groetjes

hey hier is nog niet begonen met kinderkamer maar als we weten wat wordt dan kunnen we begonen eerste jaar gaat de babye in ons kamer slapen dus ik koop alleen wieg en commode . want kamer past niet .
Succes iedereen met inrichten kamer van de baby .
Groeten
Huda

wij beginnen na volgende week met het kamertje.
We wachten eerst de 20 weken echo af en hopelijk weten we dan wat het word.
Onze babykamer is eigenlijk al klaar, want onze oudste zoon is vorig jaar naar een grotere kamer verhuisd.
Maar we willen het kamertje aankleden met of blauw of rose.
Veel plezier allemaal met het inrichten van dat o zo bijzondere kamertje!
Groetjes Mirjam

Terug
Bovenaan