Kinderkamer

Toevallig afgelopen week een ledikantje, kinderwagen en maxi cosi geregeld via MP.
Dat waren de dingen die ik via MP al had verpatst, omdat ik er toen van overtuigd was dat er geen 3de zou komen.
De babykamer is toen in zijn geheel verkocht, omdat we er ook geen ruimte meer voor hadden. Nu zat ik een beetje op MP te neuzen voor een ledikantje, zie ik gewoon exact hetzelfde ledikantje staan als wij hadden en ook nog hier in de buurt. Man man had meteen zoiets van; die is van ons, die moeten we hebben! En wilde ook weer dezelfde kinderwagen terug (bugaboo). dus wij weer verder neuzen en ja hoor, ook 1 gevonden. Een andere kleur dit keer. En allemaal voor een heel leuk prijsje, want ja, voor de 3de hoeft het niet allemaal persee meer nieuw ;-)
Maar veel meer kunnen we nu nog niet doe aan de babykamer. Mijn zoontje slaapt daar nog en we willen de oudste 2 het liefst zo kort mogelijk bij elkaar laten slapen (straks gaat de baby met de jongste samen op een kamer, want we hebben er hier helaas maar 3, tijd om te verhuizen ;-) ).

Wij net een beetje begonnen aan de interne verhuizing, de oudste 2 gaan samen op een kamer in een stapelbed, de baby krijgt dan het kleine kamertje. Meeste spullen zijn nog aanwezig, wat kleurtjes etc veranderen. Heb er al helemaal zin aan om een babykamertje te maken. Bij nummer 2 niet echt gedaan, dus nu extra genieten!

De rest ook succes met inrichten, interne verhuizingen etc :) .

Hai,

Ook hier is de interne verhuizing begonnen. Nu moet manlief nog een aantal dingen naar de vuilstort brengen (wat een troep kom je tegen) en wat naar de garagebox en dan kan ik beginnen met behangen!! Erg veel zin in hopen dat ik het kan maken zoals het al een aantal jaar in mijn hoofd zit. Het is de 1e en duurde 2 jaar voor ik zwanger was dus tijd genoeg gehad om ideeen op te doen. Iedereen veel plezier en succes met de eventuele aanpassingen.
Groetjes Susan 20w1d

Hallo allemaal,

Alles goed met jullie?
Wij hebben afgelopen weekend het kamertje besteld. Wordt pas in de laatste week van november geleverd, dus we hebben nog even de tijd om de kamer te schilderen enzo... Heb er zin in!!
Zo leuk he, om allemaal nieuwe spulletjes te kopen?
Gr Sabine

Ik ben nu vandaag 27 weken zwanger en ik heb het kamertje helemaal klaar behalve de muurschildering die moet nog even worden bijgewerkt maar daar heb ik nog even de tijd voor....
het geeft wel een rustig gevoel te weten dat alles klaar is nu...

gr wendy

Terug
Bovenaan