kindernamen

Ach, gek......
Ik had dat niet echt. Pas toen ik echt zwanger was. Je kunt je er nu al wel druk om maken, maar als je nu kleertjes koopt en het wordt straks in een ander seizoen geboren heb je niet de goede kleertjes en kun je het nog een keer allemaal uitgeven. Zonde van je geld zeg ik maar... en het kost toch allemaal al zoveel en ze zijn overaltoch al zo snel uit!
En dan ook nog maar eens afwachten of het allemaal goed gaat.

Wij hebben al wel een naam voor een meisje. Die is overgebleven uit onze vorige zwangerschap omdat wij wisten dat ons meisje zou overlijden na geboorte wilden we een toepasselijkere   naam geven. En de meidennaam die we eerst in gedachten hadden vinden we nog steeds erg leuk, dusdie houden we gewoon..

Yep hier ook al hoor...

Voor een jongen Patrick... tweede naam van mijn vriend
En een meisje Rimca... ooit ergens gelezen en die naam is blijven hangen (als is de meisjesnaam nog discussie... vriend vind auke ook heelk mooi)

Hoi,

Wij hadden de volgende namen:
Voor een meisje: Aukje of Wietske
Voor een jongen: Wiebe of Tjeerd.

We kregen een meisje, en ze heet Aukje

PS. Volgens mij is Auke in het Fries een jongensnaam en Aukje de meisjesvariant

Hallo

meisje: Julia Jacoba (roepnaam Julia, 2e naam is van mn moeder)
Jongen: Bram Bernard (roepnaam Bram 2e naam is mn vader

Het kindje krijgt de achternaam van mn vriend, vandaar 2e naam naar een van mijn ouders

Groetjes Loes

Wij weten het ook al :)

Als het een meisje word: Sara

Als het een jongen word: Benjamin

Ik kom uit Noorwegen dus het moeten namen zijn die daar ook goed uit te spreken zijn hehe best moeilijk...

Groetjes!

wij hebben ook al namen bedacht.

de naam van het meisje  kwam mn vent mee toen we pas 5 maanden samen waren (nu 5 jaar geleden), is een soort verbastering (of samenvoeging, dat klinkt wat vriendelijker) van mijn namen. de jongensnaam is al een paar keer veranderd in die tijd maar ik denk dat we  deze die we nu hebben ook  houden.

enneh tamara85, ik vind het niet gek hoor. hoorde pas van iemand die alleen alle noodzakelijke dingen nu koopt en de rest allemaal pas als het kind geboren is. (ze gaan overigens wel vast kijken, als ze 6 maanden zwanger zijn) ik kan dat echt niet, sorry. ben niet echt het geduldige type.. heb al op www.kieskeurig.nl gekeken welke kinderwagens goede reviews hebben enzo. ben nog niet naar babywinkels geweest en heb ook nog geen catalogi in huis gehaald maar puur uit angst dat iemand er achter komt. (niemand weet dat we bezig zijn)

Wij hebben ook al namen , al zijn we het er nog niet helemaal over uit hoor.
Jongen Johan vernoemd naar mijn vriend
Meisje Nikita

Een meisjesnaam wisten we al veel langer, een jongensnaam vonden we veel moeilijker, onze meningen lagen nogal ver uit elkaar. Het is geworden: Laura voor een meisje en Tim voor een jongen. Wij hebben bewust gekozen om niet te vernoemen, vanwege de vreemde namen van wederzijdse ouders. Ook wilden we graag namen die in het buitenland ook voorkomen/uit te spreken zijn.

Terug
Bovenaan