Kinderopvang en hoe ga je er straks mee om? heb nu problemen nl

Hoi,

Hier een gastouder aan het woord haha...
Wat een raar mens zeg!! Ik snap idd niet dat het buro hier niks aan doet! Ik zou het zeker aangeven bij hun en aangeven dat je met spoed een andere gastouder wilt want dit kan gewoon niet!! Ik woon zelf vlak bij Zwolle en ik werk normaal 4 dagen van 07.00-18.00. Op die 4 dagen en in die tijden zijn alle kids welkom zolang ik maar niet het wettelijke maximum overschrijd. Ook ik onderneem regelmatig dingen met de kids. Pepernoten bakken, pietenmutsen maken, taaipoppen versieren etc. Ook gaan ze bij mij elke dag naar buiten. Mits het weer het toelaat natuurlijk!

Ook werk je tegenwoordig met diploma's. Die gastouder van jou verdiend haar diploma niet als ik jou zo hoor!! Ik zou dit aangeven bij het buro en als zij er niks mee doen zou ik kijken bij het landelijk register voor gastouders, misschien datz e daar iets aan zo'n gastouder kunnen doen.

Veel succes meid!! Zoiets kun je er nu net niet bijhebben!

Liefs ciomama

@sweetwicca,
Mijn vriend is overdag van 7 tot 6 van huis met de auto. ik heb wel een rijbewijs maar kan alles hier op de fiets af, vind het sonde van het geld om dan 2 auto's te hebben.
Ik kom zelf niet uit haaksbergen maar uit de buurt van arnhem. mijn vriend komt hier wel vandaan, vandaar dat we hiet wonen, bevalt me goed:).
Lijkt me leuk een keer af te spreken:).

Liefs imke

Terug
Bovenaan