Kindershoenen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

schrijf niet zo vaak maar lees iedere dag! Met Bianca gaat alles prima.
Maar ze is uit haar schoentjes gegroeid Na 6 weken
Waar vind je een beetje leuke en betaalbare kindershoenen?
Mijn   man denkt dat je voor 25 euro wel klaar bent en gelooft niet dat een paar goede schoentjes wel rond de 50 euro kosten dus help.!!!!!!!!!

Groetjes Marja mama van Bianca 12-08-06

je hebt bij scapino het merk dr visser of zoiets dat is een goede en zeker betaalbare kinderschoen
groetjes mira

Ik vind dit altijd wel moeilijk ...kijk op kleertjes enzo kun je bezuinigen kwa kwaliteit...maar schoentjes zijn wel heeeel belangrijk...dus ik zou eerder kijken of ze perfect aansluiten dan dat ik naar de prijs kijk...Al vind ik de prijzen inderdaad echt belachelijk hoor!! veel succes ermee!!

Liefs lonneke

hmm aan mijn antwoord heb je helemaal geen reet...bedoel het ook niet verkeerd ofzo , vind zelf dat het er stom staat...Ik heb in ieder geval de goedkope GOEIE schoenen winkel nog niet gevonden!!

Was het maar waar 25euro... Je komt eerder in de richting van 50-70euro. Ik heb zelfs al schoentjes gezien van meer dan 100 euro! Niet normaal die prijzen!!! Ik geef er zelf liefst niet meer dan 60/70 euro aan uit.
Heb al wel gezien dat ze veel reclame maken met die Dr Visser schoentjes, maar of die echt goed zijn? Scapino is toch vaak van de goedkopere/mindere kwaliteit schoenen (voor grote maten toch).
Laat je goed informeren bij een goede schoenwinkel, laat ze je advies geven. Ik ben daar zelf nog een beetje onzeker in: wanneer passen ze goed, hoeveel te groot mogen ze zijn, ... Ik ga zeker nog niet op eigen houtje schoentjes kopen!
Wij gaan binnenkort ook op zoek naar winterschoentjes!
Succes, groetjes Esther.

ben het met je eens dat de grote maten vaak echt slecht zijn van scapino Maar heb een tijdje terug volgens mij bij kassa gezien dat die kinderschoenen hoog eindigen in de testWeet niet of het waar is heb zelf namelijk een kind die geen schoenen aan wilt hebben  

Schoenen vind ik ook onwijs belangrijk!
Daar beknibbel ik dus ook absoluut niet op..
Liever een merkloos en goedkoop shirt/jas/broek dan geen goede schoen.

Voor een goede schoen die voldoende steun geeft en goed "ademt" ben je toch al snel tussen de 45 en de 60 euro kwijt. Een hoop centjes voor zo'n klein schoentje en waar ze maar zo kort mee kunnen doen, maar wel enorm belangrijk!

Meestal wordt het schoentje een maatje groter aangeraden zodat je er toch nog een tijdje mee kunt doen.. Maar dit ligt ook een beetje aan het model schoen.

Succes met shoppen!

Esmé mv Kay

hoi
bij van haren kun je echt goede kinderschoenen kopen voor niet super veel geld
ze verkopen daar elephanten en zijn rond de 35 euro
zelf heb ik een paar andere gekocht waren ook helemaal van leer en heel soepel bij van haren en die waren maar 15 euro
je moet alleen goed kijken dat de zool niet te dik is en het goed aansluit

groetjes saskia

Terug
Bovenaan