Kindershoenen

Hoi!

Ik vind schoenen ook superbelangrijk, maar ik denk als je een beetje goed zoekt dat je echt goede merkschoenen kunt kopen voor niet meer dan veertig euro. Puck haar eerste schoenen zijn Gattino's, gekocht bij Schuurman voor 29,95 (ze waren toen wel in de opruiming). Ze heeft ze nu al 2,5 maand aan en ze gaan denk ik nog wel even mee. Ik zou erop letten dat ze soepel zijn, gemakkelijk aangaan en dat er voorin voldoende ruimte is zodat de voet nog een maatje kan groeien. Ze  moeten natuurlijk niet zo groot zijn dat ze struikelen over de neus.. in een goede winkel kunnen ze je vast verder helpen!

Succes!
Liefs, Marcia mv Puck

Ook ik kijk niet naar de prijs van de schoenen daarvoor vind ik het ook veel te belangrijk. Het wil niet zeggen dat ik schoenen koop van 100 euro want dat gaat toch wat te ver..

maar idd bij Dolcis hebben ze ook schoen van elephant of hoe je het schrijft en koste tussen de 35 en ... euro. betaalbaar dus..

Ik heb toevallig in de zomer schoentjes gekocht bij de nimco, deze koste normaal 45   euro,maar waren van de vorige collectie dus nu 15 euro!! Geluk dus..

Ik wil volgende komende maand nieuwe winterschoentjes gan kopen en dan zal ik toch echt mijn beurs moeten trekken.

groetjes pally

Hoi,

Bedankt voor jullie reactie's !!!!!! Ben even gaan shoppen met bianca en het is gelukt om voor niet al te veel geld schoenen te kopen.

We zijn even bij topmerk schoenen geweest de outlet shop van ziengs nu leuke schoentjes van 30 euro gekocht.
Ze raden me wel aan nog schoenen met een flexibele zool te kopen omdat bianca nog maar een week of 7 loopt!
Ze heeft nu schoenen maat 22 rood met roze en ze is er helemaal blij mee

Ze ligt nu lekker even te slapen.

Groetjes Marja en Bianca

Hallo,

Ik heb ook de aflevering gezien van Kassa over kinderschoentjes en daar kwamen die dr Visser schoenen van Scapino er heel goed uit, zelfs beter als sommige andere schoenen die soms zo rond de € 80 kosten. Misschien is het nog na te zoeken op de Kassa site, welke schoenen er goed uitkwamen en waar je goed op moet letten bij het kopen van kinderschoenen. 1 Van de dingen waar je op moet letten is dat de zool goed buigzaam is, maar wel op de goede plek, daar waar je voet buigt, en niet ergens in het midden.
Ik ben voor Tijn ook op schoenenjacht geweest en ik vond het bar moeilijk. Uiteindelijk bij Dolcis geslaagd, ik was ook bij Scapino wezen kijken maar meneer heeft, net als zijn moeder, een hele brede voet met een hele hoge wreef en dat paste dus niet.
Allemaal succes met de aanschaf van de "perfecte" schoen.

Groetjes Danielle, mv Tijn 26.09

Pff ja goed en betaalbaar is bij kinderschoenen best moeilijk. Vooral als het gaat om de eerste paren. Kijk als ze eenmaal goed lopen en flink wat gewicht hebben kunnenn ze goed op alle schoenen hou harde zool ook lopen. Maar in het begin moet je ze toch wel met 1 hand kunnen samen knijpen tot een bal zo flexibel anders bestaat de kans op zo'n eendenloopje ( voeten helemaal uit elkaar). Wij waren laatst toch 70 euro kwijt maar dan hebben we wel een soort bruin suede laarsje met een ritsje. Een simpele veter schoen met flexibele zool is toch ook al gauw 35 euro.

Ik heb een ongelooflijke puma-tik. ALs ik ze zie wil ik ze hebben haha
Voor Yoëll ook begonnen met Puma's, het voordeel hiervan is dat ze een stevige, maar flexibele zool hebben en hij dus zn voet goed af kan wikkelen. Met de veter kun je hem mooi aan laten sluiten om zn voet. En een heel groot + punt... Yoëll heeft net als mama, smalle pootjes en de puma's zijn hele smalle schoenen. Ze kosten € 35,-

In de (sport)schoentjes, van iig puma en adidas, zit een zooltje die je eruit kunt halen. Daarop staat een tekening van een voet, aan de bovenzijde, dus waar de tenen komen zit een vlak of lijntjes. Hierin of tussen moeten de tenen vallen. Vallen ze eronder dan zijn de schoenen te groot, vallen ze erover dan zijn ze te klein.  Dit wel altijd staand meten.

Ha lijk wel of ik aandelen heb, maar da's niet zo hoor.
Ik vind het heerlijke schoenen en Yoëll jakkerd er ook heel wat op los.
Voor de winter wil ik van die halfhoge schoenen, beetje idee bergschoen. Ik zag ze in de sportzaak van nike, maar die zool was geen beweging in te krijgen, dus ik kijk nog even verder.

Fijn dat je inmiddels geslaagd bent voor schoenen voor Bianca.

Van Haren was al even genoemd, daar heb ik Julian's eerste schoenen gekocht, van Elefanten. Behalve de normale voet/schoenmaat gaan die ook in breedtes (smal, normaal en breed), dus altijd een goede pasvorm. Julian stapte er ook meteen goed op weg. Ze waren afgeprijst naar 40 euro, dat is nog te doen.
Tegen de feestdagen zal hij alweer nieuwe schoenen moeten, verwacht ik. Oma heeft al aangegeven dat ze dan voor Sinterklaas wel nieuwe schoenen wilde kopen/betalen, omdat hij toch nog niet echt het besef van Sinterklaas heeft. Dus zijn 2e paar zijn (voor ons) gratis. Vond ik wel een goed idee!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hey Ladies,

Ook hier word niet op schoenen bezuinigd....manlief en ik hebben beide slechte voeten dus zijn voor z`n eerste echte schoenen naar de betere schoenen zaak geweest waar ze een voetpodoloog hebben.....Dus Yoëll`s eerste schoenen waren Ecco`s (60 euries)....en z`n tweede paar Geox (65 euries)....ook heeft ie wel nike`s voor zo...maar toch ben ik qua schoen niet een voorstander van sportschoenen.....geef mij maar gewoon lederen schoenen deze ventileren goed waardoor meneertje hier geen zweeterige of klamme voetjes krijgt...in de sportschoentjes wel heel erg want hierin zit geen leer verwerkt...tenminste in de nike`s niet....

Wel let ik op aanbiedingen hoor.....maar moet ie echt nieuwe schoenen dan ga ik niet stad en land afzoeken.....

Liefs Denise

Terug
Bovenaan