kinderstoel en ziekenhuisbezoekje....

Hoi maurilla,

Je mag hem eventueel opsturen, maar een kopietje is ook best hor.
Daniel is vandaag weer de levendigheid zelf.
Vanacht bij hem wezen kijken maar niet echt wakker gemaakt, was bang dat we weer taferelen kregen zoals de nacht ervoor.
Hij is in ieder geval weer lekker gezellig en druk aanwezig dus denk dat hij er geen hoofdpijn of iets dergelijks aan over gehouden heeft.
De wond is niet zo heel mooi geplakt, maar jah... we zullen zien hoe het word.
Lief dat jullie er naar vragen,

Liefs Marina

Jeetje, wat een schrik!
Heb net trouwens gereageerd op je topic over kindersteoeln, lekker op tijd hahaha.
Anyway ik hoop dat de stoel goed bevalt! En niet omvalt....

Jee meis wat schrikken. En mensen (bediening) die in paniek raakt werkt niet echt mee nee.
En die ha-post... Tja die blijven altijd bot. Stelletje *****
In ieder geval goed te lezen dat alles nu weer goed is met jullie manneke.
Liefs

Irene

hee marina

ik stuur m wel op
als je ff in een pb je adresgegevens geeft gaat ie daarna op de bus

fijn dat daan goed de n8 doorgekomen is
hoop dat de wond toch mooi heeld ondanks dat t erg slordig is geplakt
maar waarom hebben ze hem niet gehecht als dat eigenlijk moest?

liefs

Huh, waar is mijn 1e reactie?? weet zeker dat ik die geplaatst had!!
Hoe gaat het nu, heeft hij er nog last van gehad?
Wij waren vandaag met de familie uit eten, iid een hoge stoel en voetjes tegen de tafelrand moest meteen aan jullie denken!!
We hebben dus steeds een voet op de onderste sport gehouden,,haha

Gr MJ

@maurilla,
ben echt niet zo handig met de comp, kun je me uitleggen hoe ik een pb moet sturen vanaf hier?

De arts zei dat hechten bij kinderen echt een hel is, omdat ze eerst moeten verdoven en dan moeten hechten, en met tegensputteren en hoofd opzij zwaaien dat nog een hele klus gaat worden, dat kindjes dan vaak bang worden van de dokter dus dat hij eerst ging plakken endat als dat niet houd ze alsnog hechten, maar dit hun eerste voorkeur heeft.

De lijm zit nog steeds en het is gisteravond opgehouden met bloeden.
Hij is wel weer aan het spoken geweest maar neit echt om zn hoofdje vermoed ik.
Hij durft alleen niet te gaan liggen om luier te verschonen omdat ie dan op zn achterhoofje ligt. Vind ik wel sneu, nu doen we het heel voorzichting, handdoekje eronder... televisie aan zodat hij naar de tv opzij kijkt dan ligt ie net niet op de wond.

@mj, toen wij terug waren in het wokrestaurant, hebben wij ook steeds onze voet er op gehad, want Daantje zette zo zn voetje weer tegen de tafel.
Voortaan laat ik hem echt niet meer "los" in de kinderstoel zitten dat hebben we er wel weer van geleerd en gaat onze voet ook mooi op de sport van de kinderstoel.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan