kinderstoel op camping

Hallo,

Wij kan mij adviseren.
Wij gaan met de camper op vakantie. Mijn zoontje is dan 8 maanden.
Door ruimte gebrek kunnen we geen kinderstoel meenemen. Nu zag ik op internet
een sack en seat. Kent iemand dit en wat zijn de bevindingen.
Heeft iemand anders nog tips, zodat mijn zoontje op een veilige prettige manier aan tafel mee kan eten.

Groetjes
 
Hoi,
Ik ken deze "stoeltjes" niet. Maar wij hebben een stoeltje dat je aan de tafel kan ophangen. En waar je dan je kind in kan zetten. Op die manier kan het ook bij het tafelblad en lekker gezellig kijken en meeeten.
Wij zijn hier erg tevrede over ze zijn tot een kilo of vijftien.

Alleen even opletten dat je tafel wel stefig genoeg is.

groetjes
 
Hoi,
Als wij gaan kamperen dan is onze zoon 11 maanden oud. Ook voor hem nemen we geen kinderstoel mee. Bij de campeerwinkel hebben we zo'n vouwstoel (met armleuningen voor extra steun!) gekocht. Op zo'n soort stoel zitten we zelf ook en je hebt ze ook in kinder-formaat;
We hebben tijdens het winkelen Stan hierin gepast en hij zit er redelijk goed in. Toen kon hij nog niet zelfstandig zitten (nu inmiddels wel...). Voor de zekerheid hebben we een tuigje bij de prenatal gekocht om hem eventueel vast te kunnen zetten mocht het nodig zijn. Ik ga er vanuit dat we dit stoeltje (€5,-) nog jaren kunnen gebruiken, dus ook als hij groter is. Je hebt ook van die kinderklapstoeltjes, maar hier is op het zit-gedeelte geen zit-kuiltje  waardoor je kindje makkelijker opzij glijdt. Je kan eventueel met hoofdkussens/handdoeken de zijkanten "stutten" waardoor je kind steviger zit. Het is natuurlijk ook mogelijk om de buggy als stoel te gebruiken.
Succes met je keuze!

Groetjes Marieke
(nb. ik hoop dat de afbeelding die ik heb ingevoegd zichtbaar is)
 
Hoi,

Wij gaan met onze dochter naar een huisje in Tsechië en ook voor daar heb ik een stoeltje nodig. Ik wilde ook zo'n stoeltje kopen voor op te hangen aan de tafel. Maar ik weet natuurlijk niet of die op elke tafel passen.
Nu zei een kennis tegen mij dat je bij IKEA voor een paar euro plastic stoelen hebt die je helemaal in en uit elkaar kunt halen, dus daar wilde ik ook eens voor gaan kijken.

Succes ermee,

Groetjes Sonja
 
Ik heb net zelf ook een bericht geplaatst over de sack'n seat. Hij lijkt mij ook echt ideaal voor op vakantie. Mocht jij er achter komt waar ze te krijgen zijn, laat het dan even weten.
Succes met zoeken en alvast een prettige vakantie!!
 
hoi ik was laatst in een vakantie park en daar hadden ze inklapbaare kinderstoelen neemt niet veel ruimten in lijkt me erg handig ik weet niet waar je ze kan kopen maar misschien een campig winkel of ff bellen naar dat park
het is de krim op texel 0222390111 en ff vragen hoe je er aan kan komen misschien weten ze dat nou s6
 
Het is wel leuk, zo'n sack 'n seat, maar het betekent wel dat je dan een extra grote stoel mee moet nemen naar de camping, anders kan je zelf niet meer zitten. En ik weet niet of zo'n sack 'n seat op een campingstoel wel stevig genoeg is. Mijn zoontje kan behoorlijk wild doen....!
 
Terug
Bovenaan