kinderstoel op camping

Hallo,

Als ik ;jou was zou ik toch voor de Ikea stoel gaan. De poten kunnen eruit, het blad kan van de stoel af. Handig om mee te nemen en je hebt er thuis ook iets aan voor in de tuin of het balkon.
Ik heb er 1 voor je te koop inclusief stoelverkleiner.

Groetjes van Ingrid
 
Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie reacties.
Voor moeder Ester, de sack en seat is verkrijgbaar bij de etos via de website en er is ook een website op internet van sack 'n seat (zo schrijf je het). Je moet op www.google.nl zoeken op sack 'n seat en dan kun je ze bestellen voor 16,95.
Het nadeel van die dingen is dat je een stoel met een hoge rugleuning mee moet nemen. En ik heb van andere moeders gehoord, dat hun kind er erg onstabiel in zit. Ook oudere kinderen die al goed zelf kunnen zitten en zelfs lopen. Dus ik zie hier maar vanaf.
Ik ga eens kijken naar die ikea stoel die je uit elkaar kunt halen.en ik ga in de camping winkel naar die kleine stoel kijken, die een van jullie aanraad.
Bedankt voor de tips ben al een heel stuk verder.

Zijn er nog meer mensen, die met hun baby (ongeveer 8 maanden) met een camper op vakantie gaan en zijn geweest. Ik ben nieuwschierig naar hen bevindingen.

Groetjes Caroline
 
Hallo Kaatje,

Kijk voor de stoel op de site van Ikea, kinderland, kindermeubels, kinderstoel Antilop.
De verkleiner die ik heb is blauw met een zwart/witte poes er op.

Wil je me je mailadres geven?
Groetjes van Ingrid
 
Terug
Bovenaan