Kinderstoel-tip

Niet verkeerd bedoeld, maar is je kindje al wel stevig genoeg om te zitten? Is het niet beter om haar tot de tijd dat ze stevig kan zitten haar eten te geven in een wipstoeltje? Als zelfs de stoelverkleiner te groot is, dan lijkt het erop dat ze er nog niet aan toe is.
 
Hoi Krista,

Wij vonden de naam Thomas ook erg leuk, ik heb die naam eens gehoord op een kinderdag verblijf van mijn vriendin, en ik dacht dat is een leuke naam als ik ooit zwanger zou worden, en een jongen zou krijgen dan noem ik hem Thomas.
Maar ja er zijn op het moment wel heel veel Thomassen maar dat maakte ons niks uit.
Het is naam nummer 1 voor een jongen.
Zoals ik uit je berichtje lees ben je nu dus nog zwanger, dan wil ik je veel succes met de bevalling wensen.

groetjes Wendy.
 
Hoi Krista,

hahahahahah Ik zit me net te bedenken dat je ook een dochter kan hebben, als dat zo is vergeet het stukje van de bevalling. hihihihi :)

Groetjes Wendy.
 
Mijn zoontje is 's avonds ook erg moet als hij zijn groentehap krijgt, ik laat hem dan ook in de wipstoel zitten. 's middags zijn groentehap gaat nou eenmaal niet op de dagen dat ik werk en hij naar een kdv gaat.
 
Hoi Wendy! even een misverstandje uit de wereld helpen :) ik ben niet zwanger.... had leuk geweest, maar niet echt practisch... ben namelijk net verhuisd naar Londen. Maar Thomas is en blijft een leuke naam... Groetjes Krista
 
Terug
Bovenaan